اخبار ورزشی

جدیدترین اخبار ورزشی فوتبال را اینجاد دنبال کنید

اخبار ورزشی

جدیدترین اخبار ورزشی فوتبال را اینجاد دنبال کنید

پیش نیازهای طراحی بروشور جذاب

پیش نیازهای طراحی بروشور جذاب

در قسمت قبلی به صورت آیتم و توضیح درمورد نکاتی که باید قبل و هنگام طراحی بروشور و چاپ آن بدانید پرداختیم ، میشه این مطلب را به نوعی تکمیل کننده ( راهنمایی اولیه طراحی و چاپ بروشور  ) که چندی پیش برای شما ذکر کردیم قلمداد کنیم که طبعا رعایت این موارد به جذاب و افزایش میزان رضاتمندی بینندگانی که بروشور تبلیغاتی شما در دست میگیرند کمک بسیاری خواهد کرد .

پیش نیازهای یک بروشور جذاب

پیش نیازهای یک بروشور جذاب

کیفیت نگارش متن در طراحی بروشور جذاب

اهمیت ویژه ای به نحوه ی نگارش متن های مندرج در بروشور دهید ، به لحن املایی ، شیوه ی و ترکیب قرار گیری کلمات و مهم تر از آن عام پسند بودن متن می باشد که می تواند آن را نکته ی مهم این بخش بدانیم . قبل از هرچیز به هیچ عنوان از مطالب کپی در تبلیغات مشابه استفاده نکنید و به انحصار بودن متن توسط خود تاکید داشته باشید ، متن انتخابی را از بین مشتریان بالقوه و نیاز های آن ها برداشت کنید و با نگارش جدید به هدف های مشتریان در لابه لای متن اشاره کنید تا مخاطب هدف به خوبی بتواند با کلمات و توضیحات مندرج شما ارتباط خوبی بر قرار کند . شاید گاها برای شما هم پیش آمده باشد که خیلی از افراد کلمات را بر حسب ذهنیت خود طراحی می کند و حتی لحظاتی هم شده خود را جای خوانند آن بروشور نمی گذارند .

پیش نیازهای یک بروشور جذاب

پیش نیازهای یک بروشور جذاب

زیبایی در سادگی طراحی بروشور جذاب

با وجود گسترش در عرصه گرافیک و افزایش میزان تخیلات طراحی با همراه داشتن پیچیدگی خود ، همچنان مهمترین ویژگی در عرصه تبلیغات که بیشتر مدیران و مخاطبان را جذب میکند ، زیبایی در سادگی است . به واقع دور از تصور نیست کمی در عمق سادگی طراحی بروشور مفهوم را به مخاطب هدف خود برسانیم ، گاها در طراحی حال میتواند طراحی بنر باشد یا کارت ویزیت و … پیچیدگی های بی مورد طراحی میتواند باعث عدم برقراری ارتباط فوری بیننده با طرح را ایجاد کند که این موضوع بسیار غیر مفید به حساب می آید .

ایستادگی در طراحی بروشور جذاب

یک فرم مشخص و از پیش تعیین شده در چاپ بروشور وجود دارد ، البته این موضوع بیشتر در طراحی بروشور صدق میکند . همانطور که این موضوع را در مجلات ، روزنامه ها ، کتاب ها به جد مشاهده می کنید ، انتخاب فونت یکی از مواردی است که عموما در چند مدل فونت فارسی خلاصه می شود و اکثر طراحان از این موضوع پیروی میکنند . یا حتی میتواند از ساختار مشابه طراحی ها الگو گرفت که طی سال های گذشته همچنان یک فرم تنها با تغییرات تصاویر ، رنگ ها ، عناصر گرافیکی و ایده های جدید همراه است .

لینک کوتاه مطلب : http://reza-graph.ir/?p=9723

کاتالوگ تبلیغاتی چیست ؟

ویژگی کاتالوگ تبلیغاتی چیست ؟

ویژگی کاتالوگ صنعتی – تجاری یا کالانما را میتوان به چند دسته متفاوت تقسیم کنیم که هرکدام در جای و زمان خود می تواند باعث تاثیر گذاری بیشتر ، ایجاد روش نوین تبلیغات و راه کارهای اثر بخش یک تبلیغ تجاری بحساب بیاید . ترکیب و دانستن این ویژگی ها به تبلیغ دهندگانی که بدنبال راهی مناسب برای ارائه خدمات تجاری خود هستند راهی برای انتخاب مناسب در طراحی و چاپ تبلیغات ارائه می دهد .

ویژگی کاتالوگ تبلیغاتی

ویژگی کاتالوگ تبلیغاتی 

ادامه مطلب ...

علت چاپ بروشور تبلیغاتی چیست

علت چاپ بروشور تبلیغاتی چیست

چرا و به چه دلیل به دنبال طراحی بروشور و چاپ کردن آن هستیم ، آیا از این مسئله مطلع و به این فکر کرده ایم که چه مواردی مد نظر ما هست که در بروشورقرار دهیم و در اختیار مصرف کننده بگذاریم ! . باید به این فکر کنیم که مطالب و مواردی که در چاپ بروشور قرار می دهیم برای ما موثر است یا خیر بودجه هزینه شده برای چاپ هدر داده ایم .

علت چاپ بروشور تبلیغاتی چیست

علت چاپ بروشور تبلیغاتی چیست

مواد مورد نیاز چاپ بروشور

اینها موارد مهمی هستند که میتواند توجه بیشتری از مصرف کنندگان را در بروشور جلب کند .

  1. تصمیم بگیرید چه متن هایی را میخواهید درج کنید و از طریق آن چه پیامی را میخواهید انتقال دهید .
  2. بهترین تصاویر از لحاظ درک هرچه بهتر مفهوم کسب و کار خود را انتخاب و قرار دهید .
  3. علاقه به خواندن را در حس مخاطب ایجاد کنید .
  4. درباره خودتان ، کوتاه مختصر برایش بنویسید .
  5. گام بعدی اهدافتان برایشان ذکر کنید و از ماموریت های بعدی خود در راستای سطح ارتقاء کاری و پیشبرد هدفتان برایشان بگویید .

اهمیت تصاویر در بروشور

از اهمیت دادن به تصاویر ساده نگذرید ، تصاویر می توانند نقش مهمی را برای ایفا کنند . اشتراک گذاری تصاویر یا عکس در بروشور به خوبی می تواند جذب کننده باشد و با استفاده ترکیبی از لوگو و رنگ های مرتبط تم مناسبی بدست آورید .

تصاویر در طراحی بروشور

تصاویر در طراحی بروشور

رنگ ها در بروشور بخش مهمی دیگری است که باید در طراحی به آن اشاره کرد ، بازی با رنگ ها از جمله بخش های عظیم برای برقراری ارتباطی میان برند و طرح است که مفهوم را به بیننده انتقال می دهد . بصورت پیشفرض در ذهن ما ایجاد می شود که جدا از رنگ بندی بر اساس برند تجاری ، مثلا هستند که میگویند برای برخی میتوان از رنگ هایی مانند رنگ صورتی که گفته می شود وابسته به مخاطب دختران است و آبی را به مخاطب پسران استفاده کرد . اما با تشخیص مخاطب هدف و ترکیبی از رنگ برند تجاری محصول و پرداخت صحیح رنگ در طراحی بروشور میتواند جذاب شود .

بزودی شما را بیشتر با مفهوم موارد ذکر شده در بالا آشنا خواهیم کرد .

لینک کوتاه مطلب : http://reza-graph.ir/?p=9680

نکات قابل توجه طراحی کاتالوگ صنعتی

نکات قابل توجه طراحی کاتالوگ صنعتی

وقتی به فکر طراحی کاتالوگ و در نهایت چاپ آن به ذهنمان میرسد باید به چند نکته یا موارد مورد نیاز که در کاتالوگ می بایست درج شود تا خواننده را ترغیب به خواندن آن کند توجه داشته باشیم . امروز بیشتر به این چند نکته می پردازیم .

نکات قابل توجه یک کاتالوگ صنعتی

نکات قابل توجه یک کاتالوگ صنعتی

  • به طور کوتاه ، مختصر و مفید کمی در مورد نوع فعالیت شرکت ، کارخانه و برند خودتون در راستای هدف ها و فعالیت هایی که در برنامه حال و آینده دارد در آغاز و به نوعی سرفصل کاتالوگ خود بنویسید تا خوانندگان کاتالوگ بیشتر با عملگرد و نام برند شما آشنا شوند .
  • اگر در گذشته شرکت شما به یک مقام ، جایزه و رتبه ای دست پیدا کرده است و یا حتی نماد از آن در دست دارید به صورت خلاصه قسمتی از طراحی کاتالوگ خود را به آن اختصاص دهید .
  • به محصول و خدماتی که بیشتر مورد توجه مشتریان و مصرف کنندگان خود قرار گرفته اهمیت دهید و قسمتی از کاتالوگ خود را در خصوص این موضوع توضیح دهید و مخاطب خود را بیشتر با بهترین تولید خود آشنا کنید .
  • اگر شرکت یا کارخانه شما دارای یک ویژگی خاص و کاملا متمایز از رقبا را دارا می باشد ، حتما به این موضوع به صورت صحیح و همراه با یک پیام گیرا بپردازید ، اطلاعاتی را هنگام طراحی کاتالوگ و چاپ آن درج کنید که خواننده کاتالوگ شما با مشخصات فنی و خدماتی توسط شما قابل ارائه هستند آشنا شوند .
  • اهمیت استفاده از تصاویر ( عکس ها ) در کاتالوگ و متن های کوتاه مندرج در آن به حدی موثر است که در زمان بسیار می تواند مخاطب را به خوبی جذب و تحریک به خواندن کاتالوگ تبلیغاتی شما کند .
  • کاتالوگ با توجه به فراهم کردن موقعیت مناسب برای مخاطب ،  زمان مقایسه کالا و نوع سرویس دهی و خدمات را برای خواننده ایجاد می کنند که او برای خرید کالا یا محصول به یک مقایسه و فکر بیشتر بی اندیشد تا بهترین انتخاب را داشته باشد و محصولی مورد با شرایط خود را انتخاب میکند .
  • نکته مهم پایانی ، درج اطلاعات کامل تماس ، شامل تلفن ، آدرس وب سایت ، پست الکترونیکی ، آدرس محل کارخانه و … که بیشتر برای شناخت مخاطب صورت می گیرد .

لینک کوتاه : http://reza-graph.ir/?p=9790

رنگ ها در طراحی بنر تبلیغاتی

طراحی بنر رضاگراف : صحبت در مورد طیف عظیم رنگ ها بسیار زیاد است و قطعا در یک مطلب صحبت جامع و کاملی در مورد رنگ ها نمی شه کرد ، تو این مطلب می خواهیم با شما در مورد رنگ ها در تبلیغات بنری یا طراحی بنر تبلیغاتی صحبت بکنیم ، اینکه معمولا از چه رنگ هایی برای جذابیت یا تاثیر گذاری بیشتری بر روی مخاطبان هدف شما استفاده می شود .

بی شک دست طراح برای اجرا و یا استفاده از هر رنگی در طراحی باز است و به سلیقه خود یا مشتری می تواند از هر طیفی استفاده بکند ، اما اگر به تبلیغات سایت ها دقت کرده باشید مانور بیشتر طراحان بر روی چند رنگ خلاصه می شود که ما هم ( رضاگراف ) از این مسئله جدا نیستیم ، حالا چطور میشه طراحان بنر تمرکز خودشون رو روی چند رنگ خلاصه می کنند باید به چند نکته اشاره ای داشته بکنیم .

مثلا وقتی مشتری عزیز به رضاگراف سفارش طراحی بنر خودش رو می سپره ما اول به صنف شغلی مشتری محترم دقت می کنیم اینکه در چه صنعت یا تجاری مشغول به فعالیت است ، جدا از این امر سعی میکنیم توجه ویژه ای به ذهنیت سفارش دهنده محترم داشته شاید علاقه ای به یک رنگ خاصی داشته باشد و دوست داشته باشد طراحی بنر خود با ترکیب رنگ دلخواه صورت بگیرد ، در غیر اینصورت ما کلیه خدمات طراحی گرافیک  و چه در زمینه تبلیغات بنری جهت ارائه در سایت های نمایش دهنده و چه بنر تبلیغاتی ثابت که بصورت یک پست ثابت در سایت ها قرار میگیرند به صورت هدفمندتری از طیف رنگ ها استفاده می کنیم .

انتخاب-رنگ-طراحی-بنر-تبلیغاتی

رنگ ها در طراحی بنر تبلیغاتی

انتخاب رنگ ها در طراحی بنر تبلیغاتی

معمولا در انتخاب بیشترین چیزی که برای ما مهم است اینکه در طراحی یک بنر از رنگ هایی استفاده  بکنیم که باعث مزاحمتی برای چشم بینندگان یا کاربران وب سایت نشود اما در عین حال از جذابیت بالایی جهت افزایش نرج کلیک برخوردار باشد .

رنگ ها معمولا به دو قسمت تقسیم می شوند .

رنگ های گرم و رنگ های سرد 

رنگ های گرم شامل : رنگ صورتی ، رنگ قرمز ، رنگ طلایی ، زرد ، نارنجی که جزو رنگ های گرم محسوب می شوند .

رنگ های سرد شامل : فیروزه ، سبز ، آبی ، نقره ای

رنگ های گرم معمولا برای تحریک احساسات مخاطبان و بینندگان استفاده می شود و همانطور که مشخص است با انتخاب این رنگ ها مخصوصا رنگ قرمز ، نارنجی و زرد میتوانید در تبلیغات بنری می توانید توجه بیشتری رو به بنر تبلیغاتی خودتون جلب بکنید .

انتهای مطلب .

اختصاصی رضاگراف


پس از مطالعه رنگ ها در طراحی بنر تبلیغاتی

دعوت میشوید به مطالعه :

سفارش طراحی خودمون رو محکم ثبت بکنیم 

طراحی بنر تبلیغاتی سری اول 

طراحی کاور آهنگ سری اول 

تبلیغات اینترنتی از افسوس شکلت تا پیروزی در تبلیغات

تراکت تبلیغاتی

کاتالوگ چیست


طراحی کاتالوگ یا کالانما در کنار بروشور تبلیغاتی به صورت کلی به معرفی کالا  محصولات تجاری و خدماتی می پردازد و در قالب کتابچه یا دفترچه راهنما مورد استفاده مصرف کننده و مشتریان قرار میگیرد . کاتالوگ را مترادف کالانما و بروشور را با مترادف دفترچه می نامند . در کاتالوگ صنعتی – تجاری بر خلافبروشور تبلیغاتی بیشتر به کلیات یک محصول یا خدمات پرداخته می شود همانطور که در ( بروشور چیست ) به این موضوع اشاره کردیم ، در brochure بجای اشاره به کلیات به ریز توضیحات خدمات تولیدی یا تجاری یک شرکت اشاره می شود.در کالانما تمرکز بیشتر به جنبه بازاریابی و جذب مخاطب هدف می باشد که بتواند با انتقال معرفی کلیاتی از محصول افراد بیشتری به سمت شرکت تجاری بکشاند .

طراحی کاتالوگ چیست

طراحی کاتالوگ چیست

در کلاس ساده باید اینطور بیان کنیم که کاتالوگ را بیشتر در دست مدیران و صاحبان کسب و کار میبینم که به طور کلی شمای یک محصول یا شرکت را بیان می کند و در برابر بروشوری وجود دارند که بیشتر در اختیار مصرف کننده قرار میگیرد تا بتواند با توضیحات بیشتر ، به امکانات ، مزایا و معایت و … یک محصول خدمات بپردازد .

طراحی کاتالوگ صنعتی 

در کاتالوگ صنعتی – تجاری – بازرگانی عموما در هنگام طراحی کاتالوگ بخش عمده فضا را تصاویر و عناصر گرافیک پوشش و تشکیل میدهد . تصاویری از نمای کلی شرکت ، تصویری از فضای کارخانه و اداره و … در کاتالوگ قرار داده می شود کمک می کند تا شما هنگامی که در مرحله اول برای ملاقات حضوری با مدیران و تولید کننده هم صحبت می شوید او را دعوت به مشاهده کالانمای شرکت خود کنید تا بیشتر او را با لول کاری و خدمات کلی شرکت آشنا کنید .

Catalog میتواند تاثیر بسزایی برای همکاری تولید کنندگان برقرار کند و اهمیت دادن به طراحی کاتالوگ و چاپ آن قطعا روند مناسبی را برای شما فراهم می کند .

لینک کوتاه : http://reza-graph.ir/?p=9744

گفت و گو با محمد نوری کاپیتان سابق قرمزها/ از مدیرعامل پرسپولیس به شدت گله دارم

گفت و گو با محمد نوری کاپیتان سابق قرمزها/ از مدیرعامل پرسپولیس به شدت گله دارم

وب سایت رسمی برنامه نود- محمد نوری بازیکن سابق پرسپولیس که خیلی معتقد بودند این فصل دوباره به پرسپولیس می پیوندد، سر از تراکتورسازی درآورد.

به گزارش سایت نود، گفت و گویی با او درباره پیوستنش به تراکتورسازی انجام دادیم که خواندنش خالی از لطف نیست:

چطور شد که سر از تراکتورسازی درآوردی؟

من زمانی که از قطر برگشتم، چند پیشنهاد داشتم. روی پیشنهادهایم خوب فکر کردم و تصمیم گرفتم به تیمی بپیوندم که شخصیت قهرمانی داشته باشد و البته پرطرفدار باشد. تراکتورسازی با طرفداران پرشوری که دارد این فاکتورها را دارد و به نظر من شانس اول قهرمانی است.

ظاهرا امیر قلعه نویی به بازی تو اعتقاد دارد، این اعتقاد در پیوستنت به تراکتورسازی تاثیر داشت؟

بله تاثیر که داشت.من امیرقلعه نویی را دوست دارم و امیرقلعه نویی هم من را دوست دارد.فقط هم دلیل اعتقاد و دوست داشتن امیرقلعه نویی نبود اما این دو فاکتور هم بی تاثیر نبودند.من با مدیرعامل تراکتورسازی هم دوست هستم و حضور آجرلو هم در تراکتوری شدن من بی تاثیر نبود. باز هم تکرار می کنم پرشور بودن هواداران این تیم و همچنین دارا بودن شخصیت قهرمانی در حضور من در تبریز هم تاثیر زیادی داشتند و امیدوارم امسال تراکتورسازی قهرمان شود. به نظر من تیمی که در حال بسته شدن است برای قهرمانی بسته شده است.

محسن بنگر دوست و همبازی قدیمی ات هم در تراکتورسازی حضور دارد. کلا تو از برخوردی که باشگاه پرسپولیس با محسن بنگر و خودت انجام داد و آنطور کنارتان گذاشتند، ناراحت نشدی؟

خیلی از من ناراحت شدم. این رفتار اصلا درست نبود. من شش سال زحمت کشیدم و چهارمین گلزن تاریخ باشگاه پرسپولیس هستم، چهار هفته است از قطر آمده ام اما حتی یک تماس هم با من گرفته نشده، لااقل اگر کدورتی است با من تماس می گرفتند من به باشگاه می رفتم و صحبت می کردم.من کاپیتان پرسپولیس بوده ام، من در اوج جوانی و در ۲۷ سالگی کلی پیشنهاد داشتم اما پرسپولیس را انتخاب کردم.من عاشق پرسپولیس بودم و پرسپولیس خانه من است اما خب من و محسن را کنار گذاشتند و یک تماس هم نگرفتند و حتی نگفتند سرمربی شما را نمی خواهد.

خب کنار گذاشتن یک بازیکن حق طبیعی باشگاه نیست؟

چرا، حق طبیعی مربی و کادرفنی پرسپولیس است و شاید من را نخواهند به این دلیل که در برنامه ریزی های تاکتیکی شان نیستم اما مسئولان باشگاه می توانستند رفتاربهتری با من و محسن بنگر داشته باشند.ای کاش از تیم های بزرگ جهان که از بازیکن های قدیمی شان با یک مدل خاصی تقدیر می کنند یاد بگیریم و رفتارمان را درست کنیم.من توقع داشتم که حداقل یک تماس بگیرند که نگرفتند.

از برانکو هم گله داری؟

نه اصلا از برانکو گله مند نیستم و ناراحت نیستم چرا که حق طبیعی اش است که بازیکن های مورد نظر خودش را به پرسپولیس ببرد یا بازیکن هایی که فصل گذشته خوب بوده اند را از نظرخودش نگاه دارد. من فقط گله ام از شخص مدیرعامل باشگاه و ساختار مدیریتی باشگاه پرسپولیس است که هیچ حالی از من نپرسیدند و لااقل می توانستند یک زنگی به من بزنند و احوالپرسی ساده بکنند که نکردند.

 http://90tv.ir/

گفت و گو از بهادر امیری

«یورو بازی» با سید مهدی رحمتی/ دوست دارم به خاطر بوفون، ایتالیا قهرمان شود

«یورو بازی» با سید مهدی رحمتی/ دوست دارم به خاطر بوفون، ایتالیا قهرمان شود

وب سایت رسمی برنامه نود-یورو با حضور ایتالیا و دروازه بانی بوفون یعنی اینکه مهدی رحمتی آماده است بازهم الگویش را ببیند و از او یاد بگیرد.

به گزارش وب سایت نود، هفته نامه فوتبال ایرانی گفت و گویی با سید مهدی رحمتی در ویژه نامه یورو ۲۰۱۶ انجام داده است. این هفته نامه در لید این گفت و گو نوشته است:«  بهترین دروازه بان چند سال اخیر ایران همین نظر را هم دارد. او منتظر این بازیهاست تا بوفون و بقیه دروازه بان ها را ببیند و اطلاعات خوبی هم درباره این موضوع دارد. رحمتی شانس آلمان و فرانسه را برای قهرمانی بیشتر می داند ولی می گوید دوست دارد ایتالیا قهرمان شود و بوفون جام را بالای سر ببرد.

این نکته را فراموش نکنید که این گفت و گو قبل از آغاز یورو ۲۰۱۶ از سید مهدی رحمتی گرفته شده است.

 

* پیگیر یورو هستی؟

یکی از طرفداران پر و پا قرصش هستم.

 

* یورو را ترجیح می دهی یا جام جهانی را؟

هرکدام جذابیت های مخصوص به خود را دارد و قابل قیاس نیستند. جام جهانی گستردگی بیشتری نسبت به یورو دارد و تیمهای سراسر جهان در آن شرکت می کنند. شاید به همین دلیل است که اکثر کارشناسان فوتبال می گویند یورو کیفیت بهتری نسبت به جام جهانی دارد. البته جام جهانی درصد بیشتری از مردم دنیا را درگیر خود می کند ولی در کل من هم هر دوی این رقابتها را دوست دارم.

 

* تا حالا شده عملکرد دروازه بان های حاضر در این مسابقات را زیرنظر بگیری؟

دید من به یورو و جام جهانی مثل کلاس درس است. همیشه سعی می کنم عملکرد دروازه بان های این رقابتها را به دقت نگاه کنم. درواقع برای من یورو و جام جهانی مثل کلاس آموزشی است که همیشه می توانم چیزهای زیادی از آن یاد بگیرم. امسال هم حتما برایم همینطور خواهد بود. به نظر من فوتبال مثل یک علم است که همیشه باید به روز شود. من هم سعی می کنم خودم را به روز نگه دارم و هیچوقت این طرز فکر را نداشته باشم که همه چیز را بلدم.

 

* وقتی اسم یورو می آید یاد چه چیزی می افتی؟

یاد کیفیت فوتبال می افتم. همانطور که گفتم یورو همیشه از کیفیت و سطح بالایی برخوردار است چون اکثر تیمهایی که در یورو شرکت می کنند تیمهای درجه یک یا نهایتا درجه دو اروپا هستند. به همین دلیل کیفیت این مسابقات بالاست. هر وقت اسم یورو می آید خوشحال می شوم که می توانم با تماشای این مسابقات چیزهای زیادی از فوتبال روز دنیا یاد بگیرم.

 

* منتظر چه اتفاقی در یورو هستی؟

منتظر رخ دادن یک سورپرایز هستم. هر دوره در یورو یک سورپرایز رخ می دهد و یک پدیده رو می شود. مثل همان دوره ای که تیم ملی یونان قهرمان شد و یک تاکتیک جدید به دنیا ارایه کرد. شاید امسال هم همین اتفاق بیفتد و تیمی که پدیده شود یک سیستم جدید هم به دنیای فوتبال معرفی کند. امیدوارم در یوروی امسال شاهد فوتبال های جذابی باشیم و دنیا بتواند چیزهای زیادی از این یورو یاد بگیرد.

 

* طرفدار چه تیمی در یورو هستی؟

من ایتالیا را به خاطر بوفون دوست دارم. البته ایتالیا در سالهای اخیر وضعیت چندان خوبی نداشته اما امیدوارم با حضور کونته و تغییراتی که در تیم ایجاد کرده ایتالیا بعد از مدتها ناکامی بتواند نتایج خوبی بگیرد. ایتالیا به تولدی دوباره و تغییر نسل نیاز داشت و کونته توانسته جوان های خوبی را به تیم ملی تزریق کند. خیلی دوست دارم امسال ایتالیا جام قهرمانی را بالای سر ببرد و بوفون به عنوان کاپیتان این تیم، قهرمانی را تجربه کند.

 

* علاقه تو به بوفون از کجا نشات گرفته؟ چون خیلی ها هم تو را با او مقایسه می کنند و از تو به عنوان بوفون ایران یاد می کنند.

همیشه گفته ام از نظر من بوفون بهترین دروازه بان دنیاست. او دروازه بان بزرگی است که می تواند یک تنه تیمش را نجات دهد و به پیروزی برساند. سبک دروازه بانی و تکنیک بوفون را خیلی دوست دارم و همیشه سعی کرده ام او را الگوی خودم قرار دهم. نمی دانم تا چه حد در تقلید از بوفون موفق بوده ام اما همیشه بازیهای او را زیرنظر می گیرم و به واکنش هایش در موقعیت های مختلف دقت می کنم. کسانی هم که من را با بوفون مقایسه می کنند لطف دارند و خودم هم می دانم قابل قیاس با بوفون نیستم اما راستش را بخواهید از این قیاس خوشحال می شوم. سعی می کنم سبک دروازه بانی ام را به بوفون نزدیک کنم اما کار سختی است.

 

* جز بوفون، کار کدام یک از گلرها را می پسندی؟

به نظر من کلودیو براوو، کورتوآ و مانوئل نویر بهترین دروازه ‌بان‌ های حال حاضر جهان هستند اما بدون تردید بوفون بهترین دروازه ‌بان دو دهه اخیر فوتبال جهان بوده است. او خودش یک تیم است. البته ایتالیا، آلمان و انگلیس همواره بهترین دروازه ‌بان‌ ها را داشته ‌اند. دینو زوف، والتر زنگا، پالیوکا و تولدو دروازه ‌بان ‌های بزرگ سالهای دور ایتالیا بوده ‌اند.

 

* مدعیان امسال را چه تیمهایی می دانی؟

تا جاییکه دنبال کرده ام می دانم فرانسه شرایط بسیار خوبی دارد. این تیم با توجه به امتیاز میزبانی، شرایط خوبی دارد و تیمش را تقویت هم کرده است. فکر می کنم فرانسه با توجه به اینکه میزبان است حتما قهرمانی می خواهد و به کمتر از این رضایت نمی دهد. آلمان هم با قهرمانی در جام جهانی نشان داد که چقدر در سالهای اخیر پیشرفت کرده و چه تیم خوبی ساخته است. آلمان با توجه به جوان بودن بازیکنانش تا چند سال دیگر هم با همین تیم مدعی خواهد بود. فوتبال ماشینی آلمان شاید به مذاق اهالی فوتبال خوش نیاید اما این تیم با همین تاکتیک می تواند مدعی اصلی قهرمانی یورو باشد. به نظر من رقابت اصلی بین فرانسه و آلمان خواهد بود اما نباید از تیمهایی مثل ایتالیا، انگلیس و حتی بلژیک غافل شد. انگلیس هم مثل ایتالیا جوان شده و بازیکنان خوبی دارد. مثلا جیمی واردی و هری کین می توانند نقشی تعیین کننده در موفقیت انگلیس داشته باشند.

 

*فکر می کنی کدام تیم شگفتی ساز یورو شود؟

به نظر من بلژیک همه را سورپرایز خواهد کرد. بلژیک در حال حاضر یک نسل طلایی دارد و ستاره هایی مثل ادن هازارد می توانند پدیده جام شوند. تیمهایی مثل ایسلند و ایرلند هم می توانند پدیده جام شوند. یک نکته را هم درباره اسپانیا بگویم که با توجه به اینکه قهرمان دوره قبل است حتما برای دفاع از عنوان قهرمانی اش می آید اما عملکرد ناامید کننده این تیم در جام جهانی باعث شده نتوانیم ماتادورها را مدعی بدانیم. شاید هم دل بوسکه توانسته باشد تیمش را متحول کند و اسپانیای قدرتمندی را ببینیم.

 

* پس کلا یورو را به خاطر بوفون می بینی؟

من خودم منتظر دیدن یک بوفون قدرتمند درون دروازه ایتالیا هستم. بوفون این توانایی را دارد که تیمش را تا مراحل پایانی برساند به شرط آنکه اتفاق خارق العاده ای برای ایتالیا نیفتد و قرعه بد به این تیم نخورد. جز بوفون دروازه بان های اسپانیا، انگلیس و بلژیک هم می توانند ستاره شوند. اگر دل بوسکه به دخیا اعتماد کند و به جای کاسیاس او را بازی دهد حتما او می تواند پدیده دروازه بانی جام شود و نقطه اتکای اسپانیا باشد. جو هارت دروازه بان انگلیس هم نشان داده قابل اعتماد است و می تواند به تیمش کمک زیادی کند. کورتوآی بلژیک هم این شانس را دارد که یکی از ستاره های جام شود ام اما همچنان به نظر من شرایط بوفون از همه اینها بهتر است. با توجه به اینکه احتمالا این یورو آخرین یورویی خواهد بود که بوفون در آن بازی می کند حتما انگیزه زیادی دارد که با ایتالیا قهرمانی را تجربه کند و امیدوارم این اتفاق هم رخ دهد.

 

* به نظرت کدام تیم قهرمان می شود؟

پیش بینی قهرمان کار سحتی است. شاید غافلگیر شویم و تیمی که الان آن را مدعی نمی دانیم قهرمان شود اما اگر جام پدیده نداشته باشد از بین آلمان و فرانسه یک تیم قهرمان خواهد شد. شاید هم مثل یورو ۲۰۰۴ تیمی مثل یونان به قهرمانی برسد درحالیکه در محاسبات هیچ کارشناسی شانس قهرمانی نداشت. البته تمایل قلبی من قهرمانی ایتالیا است اما فکر می کنم شانس فرانسه و آلمان بیشتر است.

http://90tv.ir/

اکنش گروه هشت به جدایی از استقلال

اکنش گروه هشت به جدایی از استقلال

علیرضا منصوریان سرمربی استقلال با وجود همه فشارها 8 بازیکن این تیم را در فهرست خروجی خود قرار داد.


به گزارش "ورزش سه"، وحید طالب لو، حنیف عمران زاده، آرش برهانی، پروپجیچ، عادل شیحی، محمدرضا خرسندنیا، میلاد فخرالدینی و مهدی مومنی 8 بازیکنی بودند که از جمع استقلالی ها کنار رفتند. بازیکنانی که منصوریان برای بهبود شرایط تیمش و البته کاهش میانگین سنی استقلال اقدام به خروج آنها از لیست کرده است. اگرچه این هافبک سابق آبی پوشان با سه بازیکن از این جمع همبازی بوده و احتمالا برای اتخاذ این تصمیم چندان راحت نبوده است.


نکته اینکه برخی از مسئولان استقلال از این تصمیم منصوریان ناراضی بوده اند و او با خاموش کردن موبایل و حضور در نشست مطبوعاتی و هماهنگی با وب سایت باشگاه آنها را عمل انجام شده قرار داده است. از بین این 8 نفر طالب لو، عمران زاده و برهانی بازیکنان استخوان دار و محبوبی در استقلال هستند که جدایی شان بدون حاشیه نخواهد بود. اما واکنش این 8 نفر به جدایی چیست؟


برهانی:
آرش برهانی که در دوران حضورش در استقلال بازیکن حاشیه سازی نبوده با موضوع حضورش در فهرست مازاد استقلال هم فعلا برخورد تندی نداشته است. او با انتشار کامنتی در اینستاگرام چنین نوشته بود: خدا می دونه 9 سال تمام تلاشم رو خالصانه برای حضور در استقلال کردم تا بتونم لحظات خوبی را هرچند کم برای هواداران استقلال بکنم. الان وجدانم راحته اگرچه می تونستم بیشتر در این سال ها به استقلال کمک کنم ولی همه چیز دست من نبود.


عمران زاده:
حنیف عمران زاده که بعد از شکست استقلال در فینال جام حذفی از بازیکنان خداحافظی کرده بود، از اینکه در فهرست مازاد استقلال قرار گرفته ناراضی است اما در پاسخ به خبرنگار ورزش سه اعلام کرد قصد گفتگو و مصاحبه در این زمینه را ندارد.


مهدی مومنی:
مهدی مومنی وینگر سابق تیم های صبا، فولاد و استقلال خوزستان که در نیم فصل اول گذشته به نفت رفت و در این یم هم بازی نکرد بعد از یک نیم فصل کاملا ناموفق در استقلال، به انتقاد از منصوریان پرداخت و گفت: می دانسته که از فهرست کنار می رود چراکه سرمربی فعلی استقلال در نفت هم به او اعتقاد نداشته و به بازی اش نگرفته است.


میلاد فخرالدینی:
این دفاع راست اهل کرمان با واکنشی تند نسبت به خروجش از فهرست استقلال موضوع باند را عامل جدایی اش دانسته و گفته است: من چون در باند یک فرد خاص نبودم از تیم کنار گذاشته شدم. 9 سال سابقه حضور در لیگ برتر را دارم و در این مدت هرگز برای بازی کردن به کسی باج نداده بودم. اگر این کار را می کردم امروز در لیست خروج استقلال نامم قرار نمی گرفت.  


وحید طالب لو:
این دروازه بان باسابقه استقلالی ها که زمزمه های حضورش در تیم فوتبال صبا شنیده می شود در آمریکا به سر می برد و هنوز واکنشی به این خبر نداشته است.


محمدرضا خرسندنیا:
خرسندنیا در حضور 2 فصل اش در استقلال در بیشتر بازی ها روی نیمکت ذخیره ها قرار گرفت اما در مجموع زمانی که در زمین حاضر بود نمایش قابل قبولی داشت. او که کمتر خودش را به حاشیه می برد، در گفتگویی به خبرنگار ما گفت: تا تکلیف تیم فصل آینده ام مشخص نشود، حاضر نیستم صحبتی کنم چراکه دوست ندارم حاشیه ایی برایم درست شود. دوست دارم در انتخاب فصل آینده ام دقت کنم و فعلا صحبتی ندارم.


پروپجیچ:
این مهاجم اهل کرواسی بعد از یک فصل ناموفق در استقلال در حالی در فهرست استقلال قرار گرفته که گفته می شود یک فصل دیگر با آبی ها قرارداد دارد که این مساله با توجه به سن و سال او و البته عملکردش عجیب به نظر می آید. او مثل اکثر بازیکنان خارجی برخورد خاصی با این ماجرا نداشته و احتمالا مدیربرنامه های او در این زمینه پاسخگو خواهد بود.


عادل شیحی:
از عادل شیحی خبر خاصی در دست نیست جز اینکه لغو همکاری با  این هافبک دو رگه استقلال خبر عجیبی نیست.

varzesh3.com

رونالدو: بهترین بازیکن 20 سال اخیر دنیا هستم

رونالدو: بهترین بازیکن 20 سال اخیر دنیا هستم

کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی رئال مادرید، دارنده سه توپ طلا و برنده 4 کفش طلا، خود را بهترین فوتبالیست 20 سال اخیر دنیا می داند.


به گزارش "ورزش سه"، فوق ستاره رئال مادرید که در 8 سال اخیر رقابت تنگاتنگی با مسی برای تصاحب توپ طلا داشته در مصاحبه با دو ماهنامه ایتالیایی"اوندیچی"، در مورد خودش گفت:" خودم را در فهرست بهترین فوتبالیست های 20 سال اخیر دنیا در چه رده ای قرار می دهم؟ باید مثبت فکر کنیم. معتقدم با نتایج و افتخاراتی که کسب کرده ام، در راس همه بازیکنان قرار دارم.

 

 

بهترین ها همیشه در ورزش تاثیرگذارند و فکر می کنم تاثیر بزرگی روی ورزش فوتبال گذاشته باشم. اگر قوی باشید، وزنتان را همیشه کنترل کنید، بیشتر از همه بدوید و بالاتر از همه سر بزنید، می توانید بهترین استفاده را از استعداد خود بیرید.

در هر تمرین و هر بازی سعی می کنم بهترین نمایش را داشته باشم و شور و انگیزه ام هر روز بیشتر از گذشته است. دوست دارم برای سال های بیشتری در فوتبال تاریخ سازی کنم."

varzesh3.com


سیدجلال: هیچ‌وقت نمی‌خواستم به استقلال بروم

سیدجلال: هیچ‌وقت نمی‌خواستم به استقلال بروم

سیدجلال حسینی بعد از عقد قرارداد با پرسپولیس به سوژه اصلی این تیم تبدیل شده است و حاشیه های زیادی را این انتقال رقم زده است.


به گزارش "ورزش سه"، مدافع مستحکم تیم ملی و فصل گذشته نفت بعد از دو فصل دوری از این تیم بار دیگر قراردادش را با مسوولان سرخپوشان به توافق رسید و قراردادش را به امضا رساند. پرسپولیسی ها بعد از اطمینان از عقد قرارداد با سیدجلال حسینی با محسن بنگر و علیرضا نورمحمدی قطع همکاری کردند. این مساله البته با واکنش محسن بنگر در صفحه شخصی اش همراه شد. هرچند او در ادامه در مصاحبه ای با ورزش سه داشت منکر این قضیه شد.


سیدجلال که این روزها در استراحت به سر می برد در گفتگو با خبرنگار ما درباره شرایط خودش و برنامه هایش برای فصل آینده صحبت کرد که در ادامه می خوانید.


نمی خواستم به استقلال بروم


بعد از بازگشتم از قطر و صحبت های نیمه کاره ای با مسوولان پرسپولیس داشتم پیشنهادی از استقلال به دستم رسید اما هیچ وقت قصد حضور در این تیم را نداشتم. بعد از سال ها بازی کردن می دانم این مساله نمی تواند حرفه ای تلقی شود و با تمام احترامی که برای حریف قائلم این پیشنهاد دوستانه را رد کردم و به نفت تهران پیوستم.


با هیچ کس مشکلی ندارم


با محسن بنگر از زمان حضور در سپاهان و بعد از آن در پرسپولیس هم تیمی بودم و هیچ مشکلی بین ما در این چند سال وجود نداشته است. هیچ مشکلی در این مدت نه با مربیانم نه هم تیمی هایم داشته ام و همیشه سعی کردم درون زمین تمام توان خودم را به کار گیرم. فرصت نشد با محسن حرف بزنم و البته مطمئن هستم او منظورش به من نبوده و هیچ وقت بین ما مشکلی وجود نداشته است.


اصلا در مورد بازوبند حرفی نزده ام


آمدم در پرسپولیس تا به این تیم کمک کنم و فصل خوبی را در کنار هواداران پشت سر بگذاریم. اینکه می گویند گفته ام بازوبند را می خواهم مطمئنا از طرف کسانی بوده که با روحیات من آشنایی ندارند. در تمام این سال ها هیچ وقت به این موضوع ورود نکرده ام و تصمیم کادرفنی برایم حجت بوده است. نه در تیم ملی و نه در تیم باشگاهی به این موضوع فکر نکرده ام و صحبتی در این باره نداشته ام. بازوبند پرسپولیس مطمئنا ارزشمند است ولی من روی این موضوع حساسیتی نداشته ام و هیچ شرطی در این باره اعلام نکرده ام و مسوولان باشگاه هم می توانند در این باره توضیح بدهند.


می خواهم با پیراهن پرسپولیس خداحافظی کنم


وقتی از قطر برگشتم منتظر پرسپولیس بودم. صحبت هایی هم در این باره شد اما شرایط آنطور که باید برای همکاری مهیا نبود و قسمت نشد در لیگ قبل با پیراهن پرسپولیس حضور داشته باشم. در این فصل صحبت هایی خوبی انجام دادیم و من هم بدون هیچ شرطی پیشنهاد پرسپولیس را پذیرفتم و اکنون خوشحالم که در این تیم و در کنار هوادارانی که همیشه به من لطف داشتند حضور دارم و می خواهم اگر قسمت شد با پیراهن پرسپولیس خداحافظی کنم.


با برانکو نیز مشکلی ندارم


دنبال مسائل حاشیه ای نیستم و به پرسپولیس نیز برگشتم تا بازی کنم و به هدفی که همه می خواهیم برسم. هیچ مشکلی هم مسلما با برانکو ایوانکوویچ ندارم و با نظر او به تیم پیوستم. مگر می شود بدون نظر مستقیم سرمربی با پرسپولیس قرارداد بست. دیگر هم به این سوال پاسخ نمی دهم و مطمئنا با نظر مستقیم ایشان آمدم و می خواهم عملکردی راضی کننده داشته باشم.

varzesh3.com

اصرار عجیب بلاتر به بی گناهی خود

اصرار عجیب بلاتر به بی گناهی خود

رئیس سابق فدراسیون جهانی فوتبال همچنان اعتقاد دارد که بی گناه است.


خبر ورزشی > به گزارش "ورزش سه varzesh3.com "، سپ بلاتر، رئیس سابق فدراسیون جهانی فوتبال فیفا، که با محرومیتی 6 ساله از هر گونه فعالیت فوتبالی رو به رو شده، در جدید ترین گفت و گویش بار دیگر تاکید کرد که بی گناه است.

 

 

بلاتر در تایید صحبت های روز گذشته وکیلش درباره پرداختی ها به دیگر مدیران فیفا، گفت:" همان طور که آقای ریچارد کالن، وکیلم، پیش از این گفته است، تمامی پرداختی های من صد در صد پاک و عادلانه بوده است."

 

روز جمعه وکیل سپ بلاتر نیز در گفته هایی مشابه غیر قانونی بودن پرداختی های رئیس سابق فدراسیون جهانی به ژروم والکه و مارکوس کاتنر را رد کرده بود.

آزمون، انصاری فرد و یک ایرانی ناشناخته بین ۱۰ آسیایی گلزن در اروپا

آزمون، انصاری فرد و یک ایرانی ناشناخته بین ۱۰ آسیایی گلزن در اروپا

وبسایت رسمی برنامه نود -  مهاجم ژاپنی تیم دن هاگ در لیگ هلند با به ثمر رساندن ۱۶ گل در این فصل بهترین گلزن در بین تیم های آسیایی در فوتبال اروپا بوده است.

به گزارش ایسنا و به نقل از اخبار فوتبال آسیا، فصل ۱۶-۲۰۱۵ فوتبال اروپا به پایان رسیده است و بازیکنان آسیایی یک فصل دیگر را در کنار تیم های خود سپری کردند تا خودشان را برای بازی های مهم پیش رو در انتخابی جام جهانی روسیه آماده کنند.

در صدر بازیکنان آسیایی که توانستند در فوتبال اروپا گلزنی کنند، یک بازیکن ژاپنی با اصلیت هلندی قرار دارد. مایک هاوه نار مهاجم هلندی اصل که برای تیم ملی ژاپن بازی می‌کند با ۱۶ گل برای تیمش در این فصل بهترین گلزن در بین بازیکنان آسیایی در فوتبال اروپا بوده است.

از ایران سه بازیکن در این فهرست هستند که به جز آزمون و انصاری فرد، یک ایرانی هم با نام پوریا احمدی در تیم بانگور ولز بازی می‌کند.

 برترین آسیایی های گلزن در اروپا:

۱- مایک هاوه نار / ژاپن (دن هاگ) با ۱۶ گل

۲- اسکات مک دونالدو / استرالیا (ماترویل) ۱۰ گل

۳- تاکومی مینامینو / ژاپن (سالزبورگ) ۱۰ گل

۴- ساک هیون جون/ کره جنوبی (ویتوریاستوبال - پورتو) ۱۰ گل

۵- کریم انصاری فرد/ ایران (پانیونیوس) ۹ گل

۶- سردار آزمون/ ایران (روستوف) ۹ گل

۷- یایا کوبو / ژاپن (یانگ بویز) ۹ گل

۸- شینجی کاگاوا/ ژاپن (دورتموند) ۹ گل

۹- پوریا احمدی / ایران / (بانگور ولز) ۸ گل

۱۰- کو جائه چول / کره جنوبی (آوگزبورگ) ۸ گل

منبع : 90tv.ir

آذری: کاوه رضایی در ایران فقط برای ذوب‌آهن بازی می‌کند

آذری: کاوه رضایی در ایران فقط برای ذوب‌آهن بازی می‌کند

وبسایت رسمی برنامه نود -  مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن اصفهان تاکید کرد کاوه رضایی در صورتی که راهی تیم‌های عربی نشود در ایران فقط برای این تیم اصفهانی بازی خواهد کرد. 

به گزارش وب سایت نود و به نقل از تسنیم، سعید آذری  در خصوص برگزاری مسابقات وزنه‌برداری جام فجر اظهار داشت: به عنوان دبیر هیئت وزنه‌برداری استان اصفهان مسابقات را از نزدیک دیدم و به اعتقاد من سطح مسابقات به جز حضور وزنه‌برداران کشورمان که از آمادگی بالایی نیز برخوردار بودند، چندان بالا نبود، البته مسابقات گزینشی المپیک است و خوشحال هستیم که همه وزنه‌برداران ما در اوج در این مسابقات شرکت کردند.

خبر ورزشی را اینجا بخوانید 

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن اصفهان در خصوص حضور سهراب مرادی وزنه‌بردار اصفهانی تیم ذوب‌آهن در این مسابقات خاطرنشان کرد: سهراب بعد از ۳ سال و ایام سختی که پشت سر گذاشت، تنها با یک اراده پولادین می‌توانست بازگردد و بازگشت. او بسیار امیدوارکننده بود و به اعتقاد من اگر همین فرم را حفظ کند و فدراسیون نیز برنامه ویژه‌ای داشته باشد، می‌تواند در المپیک موفق باشد. انوشیروانی با توجه به اینکه خودش چنین راهی را رفته است، کمک زیادی به سهراب خواهد کرد. حداقل لیاقت سهراب در مجموع ۴۲۰ کیلوگرم است که می‌تواند این وزنه‌ها را مهار کند و اگر دو وزنه خوب را در المپیک بالای سر ببرد قطعا طلای المپیک را کسب خواهد کرد.

آذری ادامه داد: قرار است ۲۰ میلیون برای این مسابقه به کیانوش رستمی و ۲۰ میلیون به سهراب مرادی از سوی باشگاه ذوب‌آهن پاداش داده شود تا این دو وزنه‌بردار مورد تقدیر قرار بگیرند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا به کارش در باشگاه ذوب‌آهن به عنوان مدیرعامل ادامه خواهد داد یا خیر، گفت: من که مشکلی برای ماندن ندارم و ذوب‌آهن خانه من است و کارمند این باشگاه هستم، البته با شهنازی رئیس هیئت مدیره جلسه خوبی داشتیم و با صادقی مدیرعامل کارخانه ذوب‌آهن نیز صحبت کردیم و قرار شد تا قوام تیم را حفظ کنیم تا قدرتمندتر از قبل در مسابقات حاضر شویم و این موضوع جای تقدیر دارد. ما قرار است دوشنبه هفته آینده برنامه یحیی گل‌محمدی را بررسی کنیم تا وضعیت سرمربی تیم نیز مشخص شود.

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن اصفهان عنوان کرد: من یک رای دارم که رای من نیز متعلق به گل‌محمدی است و فکر نمی‌کنم باقی اعضای هیئت مدیره هم مشکلی داشته باشند ولی باید به آرای باقی اعضا نیز احترام گذاشت. به نظرم اگر یحیی امسال نیز بماند در پایان برنامه ۳ ساله هم قهرمان لیگ خواهیم شد و هم به رده‌های بالای آسیایی دست پیدا خواهیم کرد.

آذری در خصوص بازیکنانی که از این تیم جدا خواهند شد، تصریح کرد: کاوه رضایی، ولید اسماعیل و محمدباقر صادقی ۳ بازیکنی هستند که به عنوان بازیکن آزاد می‌توانند از ذوب‌آهن جدا شوند ولی باقی نفرات باید به قرارداد خود پایبند باشند، البته قبل از فینال جام حذفی با کاوه رضایی صحبت کردم ولی با توجه به پیشنهادات عربی که در اختیار دارد، قرار شد که ابتدا آنها را بررسی کند و سپس به ما جواب دهد. کاوه رضایی بازیکن باهوشی است ولی اگر در ایران باشد تنها برای ذوب‌آهن بازی خواهد کرد.

وی در خصوص رضا شکاری نیز اظهار داشت: قرار است ۶ ماه زیر نظر باشگاه بازل سوئیس در ذوب‌آهن بازی کند و در صورتی که مورد تایید قرار گرفت، راهی این تیم خواهد شد.

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن اصفهان در پاسخ به این سوال که آیا گزینه دیگری نیز به جز یحیی گل‌محمدی برای سرمربیگری ذوب‌آهن مدنظر باشگاه قرار دارد یا خیر، عنوان کرد: من تاکنون به جز یحیی به گزینه دیگری فکر نکرده‌ام و فکر نخواهم کرد. در خصوص لیست بازیکنان نیز قرار است یحیی گل‌محمدی بعد از جلسه لیست را به ما تحویل دهد.


جشن بازیکنان والیبال؛ ریش سرپرست تیم را تراشیدند! +عکس

جشن بازیکنان والیبال؛ ریش سرپرست تیم را تراشیدند! +عکس

وبسایت رسمی برنامه نود - ملی‌پوشان والیبال ایران پس از صعود به المپیک ریش‌ سرپرست تیم ملی را تراشیدند.
 خبر ورزشی
به گزارش وبسایت نود، تیم ملی والیبال ایران در ششمین مسابقه خود در رقابت‌های انتخابی المپیک از ساعت ۱۱ در سالن متروپلیتن به مصاف لهستان رفت که این مسابقه با نتیجه ۳ بر یک و با امتیازهای ۲۵ بر ۲۰، ۲۵ بر ۱۸، ۲۰ بر ۲۵، ۳۴ بر ۳۲ به سود ایران خاتمه پیدا کرد تا طلسم ۵۲ ساله والیبال ایران شکسته شود و شاگردان لوزانو با اقتدار جواز حضور در رقابت‌های المپیک ۲۰۱۶ ریو را کسب کنند.

امیر خوش‌خبر، سرپرست تیم ملی والیبال از مدت‌ها قبل عهد کرده بود تا تیم ملی والیبال به المپیک نرود، چهره‌اش را تغییر نخواهد داد و ریش خود را اصلاح نخواهد کرد. در همین راستا بلافاصله بعد از کسب سهمیه المپیک بازیکنان تیم ملی کشورمان در رختکن یک به یک ریش سرپرست تیم ملی را کوتاه کردند تا او بعد از مدت‌ها با ظاهر متفاوتی دیده شود.

منبع : 90tv.ir