اخبار ورزشی

جدیدترین اخبار ورزشی فوتبال را اینجاد دنبال کنید

اخبار ورزشی

جدیدترین اخبار ورزشی فوتبال را اینجاد دنبال کنید

به کارگیری عکس در طراحی کارت ویزیت

کارت ویزیت به عنوان یک ابزار تبلیغات چاپی حاوی اطلاعات متنی و تصویری می باشد که تلفیق این اطلاعات در مرحله طراحی کارت ویزیت انجام می گیرد. عکس یکی از عناصر تبلیغاتی است که در طراحی بنر و طراحی کاتالوگ و بروشور بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. ولی در مورد کارت ویزیت شرایط کمی متفاوت است. ماهیت کارت ویزیت به گونه ایست که تا حد امکان باید عناصر متنی و تصویری غیر ضروری را از آن حذف کرد و در عوض سعی شود از طراح های ساده و البته خلاقانه در طراحی آن بهره برده شود.
معمولاً انتظاری که از یک کارت ویزیت کامل و بی عیب و نقص می رود، این است که کارت ویزیت در کنار جذابیتی که دارد، نام برند و خدمات آن را (در حد چند کلمه) بیان کند و راه یا راه های ارتباطی را به مشتریان نشان دهد. حال می توان برای درک بهتر مخاطب و معرفی سریع خدمات یا محصولات ارائه شده، عکس یا تصاویری را در طراحی کارت ویزیت به کار برد.

به کارگیری عکس در طراحی کارت ویزیت

به کارگیری عکس در طراحی کارت ویزیت

  

آیا به کارگیری عکس در طراحی کارت ویزیت لازم است؟

این سؤالی است که جواب آن کاملاً به سلیقه طراح یا صاحب کارت بستگی دارد. از آن جا که کارت ویزیت فضای محدودی را داراست و نمی توان اطلاعات متنی و تصویری زیادی را در آن گنجاند، بهتر است در صورتی از عکس استفاده شود که لزومی به وجود آن در طراحی کارت ویزیت باشد. البته گاهی بعضی از عکس ها می توانند به کارت ویزیت زیبایی ببخشند. عکس ها را می توان به صورت تکی یا تلفیقی در گوشه و کنار کارت ویزیت گنجاند و یا به صورت transparency یا مخفی در پیش زمینه کارت ویزیت قرار داد. این امر کاملاً سلیقه ایست که البته باید به جنبه مخاطب پسند بودن آن نیز توجه داشت. یکی از مزایای به کارگیری عکس در طراحی کارت ویزیت این است که بیننده از دور هم می تواند متوجه فیلد کاری شرکت تبلیغ کننده شود.

منبع : عکس در طراحی کارت ویزیت

طراحی لوگو   طراحی بنر   طراحی بنر تبلیغاتی   طراحی    طراحی آرم    بنر تبلیغاتی   طراحی کاتالوگ   طراحی بروشور  بروشور تبلیغاتی   چاپ بروشور   طراحی هدر   هدر سایت    کاور آهنگ   طراحی کاور   کاور موزیک   بنر   بنر سایت    طرح بنر   ساخت بنر   طراحی کارت ویزیت   کارت ویزیت   چاپ کارت ویزیت   سفارش کارت ویزیت   مقاله کارت ویزیت    بروشور   کاتالوگ   طراحی کاتالوگ صنعتی    طراحی بنر گیف    طراحی بنر فلش  بنر گیف   تعرفه طراحی  بنر فلش  طراحی تراکت    تراکت تبلیغاتی   چاپ بنر  تراکت تبلیغاتی  بنر فلش فلش رضاگراف  مقالات طراحی بنر تعرفه طراحی تعرفه طراحی بنر  تعرفه طراحی لوگو  تعرفه طراحی بروشور  تعرفه طراحی کاتالوگ تعرفه طراحی کارت ویزیت تعرفه طراحی سایت   فروشگاه محصولات گرافیکی فروشگاه گرافیک طرح لایه باز طرح لایه باز قالب کارت ویزیت لایه باز طراحی استند طراحی استند نمایشگاهی استند استند تبلیغاتی استند نمایشگاهی

 طراحی ست اداری طراحی تراکت

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.