اخبار ورزشی

جدیدترین اخبار ورزشی فوتبال را اینجاد دنبال کنید

اخبار ورزشی

جدیدترین اخبار ورزشی فوتبال را اینجاد دنبال کنید

جلسه نیم ساعته برانکو و بازیکنان پرسپولیس

تیم فوتبال پرسپولیس در شرایطی نیم فصل دوم را آغاز می کند که یقینا فشار روی سرمربی کروات این تیم، باتوجه به مجادلاتش با سرمربی تیم ملی افزایش قابل توجهی خواهد یافت. 


به گزارش "ورزش‌سه"، برانکو ایوانکوویچ به همین دلیل روز گذشته جلسه ای نیم ساعته را در سالن وزنه با بازیکنان پرسپولیس من جمله ملی پوشان برگزار کرد و اهمیت مسئولیت آنها در تیم پرهوادار پرسپولیس را به ایشان یادآوری کرد. برانکو که از بیم بازیکنان ملی پوش پرسپولیس مبنی بر از دست دادن پیراهن ملی آگاه است، به آنها تاکید کرد که نمایش خوب آنها در مسابقات لیگ باعث خواهد شد تا جایگاه آنها همچنان در ذهن کارلوس کی روش ثابت و غیرقابل تزلزل باقی بماند.


  

نگرانی سرمربی از آنجاست که احساس می کند بازیکنانش ناخودآگاه او را مانع ملی پوش شدن خودشان می دانند و این چیزی است که باتوجه به فضای به وجود آمده می تواند برای پرسپولیس مشکلات جدیدی ایجاد کند. 
در حال حاضر مهمترین نکته برای رفع نگرانی هواداران درک موقعیت و انرژی مضاعف بازیکنان پرسپولیس و تعصب آنها به پیراهنی است که ضامن ملی پوش شدن تعدادی از آنها بوده است.


تصاویر مربوط به جلسه روز گذشته را تماشا کنید:

 

 

 



http://www.varzesh3.com/news/1385362/%D8%AC%D9%84%D8%B3%D9%87-%D9%86%DB%8C%D9%85-%D8%B3%D8%A7%D8%B9%D8%AA%D9%87-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%D9%86%DA%A9%D9%88-%C2%A0%D9%88-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%DB%8C%DA%A9%D9%86%D8%A7%D9%86-%D9%BE%D8%B1%D8%B3%D9%BE%D9%88%D9%84%DB%8C%D8%B3

-

-

 کاتالوگ اینترنتی

آموزش طراحی کارت ویزیت حرفه ای با فتوشاپ

 

طراحی و چاپ کارت ویزیت

طراحی حرفه ای کارت ویزیت

انتهای مطلب .

اختصاصی رضاگراف

.طراحی بنر تبلیغاتی , طراحی کارت ویزیت , طراحی کاتالوگ , طراحی بروشور , طراحی کاور طراحی هدر ,طراحی موشن گرافیک , طراحی لوگو ,  تعرفه طراحی , طراحی استند ,  طراحی تراکت , طراحی بنر , چاپ کارت ویزیت , چاپ کاتالوگ ,چاپ بروشور کاور اهنگ , هدر سایت ,ساخت تیزر تبلیغاتی ,طراحی آرم , استند نمایشگاهی , تراکت , کاتالوگ اینترنتی , نرم افزار طراحی لوگو , پوستر محرم , پوستر دفاع مقدس فروشگاه محصولات گرافیکی , طرح لایه باز , طرح لایه باز کارت ویزیت , آموزش فتوشاپ ,آموزش فتوشاپ مقدماتی ,آموزش فتوشاپ پیشرفته , بروشور لایه بازطرح لایه باز قالب,مقالات طراحی بنر,مقالات طراحی کاتالوگ,مقالات طراحی لوگو,دانلود فونت فارسیطراحی بنر گیف,طراحی بنر فلشطراحی کارت ویزیت آنلاین ,,,

 

نظرات 1 + ارسال نظر
دوخیییی جمعه 17 دی 1395 ساعت 16:27 http://eshgh20.coxslot.com/

وب متفاوت و زیبایی دارین خیلی خوشحال شدم دوباره به وبتون اومدم باعث افتخاره شما هم به من سر بزنید خیلی ممنون
5665

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.