اخبار ورزشی

جدیدترین اخبار ورزشی فوتبال را اینجاد دنبال کنید

اخبار ورزشی

جدیدترین اخبار ورزشی فوتبال را اینجاد دنبال کنید

مردان گل دسته‌یک در پایان هفته بیستم‌و‌سوم

هفته بیست و سوم رقابت های دسته اول به کام آرمان رمضانی و مهران جمشیدی؛ مهاجمان مس رفسنجان و راه آهن بود که هر کدام موفق به زدن دو گل برای تیم هایشان شدند.


به گزارش "ورزش سه" هفته بیست و سوم رقابت های دسته اول به کام آرمان رمضانی و مهران جمشیدی؛ مهاجمان مس رفسنجان و راه آهن بود که هر کدام موفق به زدن دو گل برای تیم هایشان شدند.
محمد عباس زاده؛ مهاجم بلند بالا و گلزن نساجی که با 17 گل صدرنشین مردان گل لیگ دسته یک است ، بر خلاف هفته های گذشته در این هفته موفق به گلزنی نشد. فجر سپاسی های شیراز با مهار بهترین گلزن لیگ نه تنها خط آتش نساجی را مهار کردند که به یک برد ارزشمند هم دست یافتند. حامد حیدری ؛ گل سه امتیازی شیرازی ها را به ثمر رساند تا شاگردان شاغلام سه امتیاز ارزشمند به حساب خود واریز کنند.
  

ادامه مطلب ...

امیدواری آرسنال برای انتقال آگوئرو به رئال

آرسنالی ها امیدوار هستند که در صورت پیوستن آگوئرو به رئال، آنها بتوانند کریم بنزما را به خدمت بگیرند.


 

به گزارش "ورزش سه"، سرخیو آگوئرو، مهاجم ارزشمند آرژانتینی، در یکی، دو هفته اخیر با وجود مصدوم نبودن به نیمکت ذخیره های سیتی تبعید شده و گواردیولا ژسوس را به وی ترجیح می دهد. این اتفاق روز گذشته برابر سوانسی نیز تکرار شد.

پس از مسابقه، گواردیولا در مورد وضعیت آگوئرو گفت که سه ماه آینده او برای پس گرفتن جایگاهش مبارزه خواهد کرد؛ سپس در تابستان خواهیم دید چه اتفاقی می افتد. خود بازیکن نیز سربسته از احتمال جدایی خود سخن گفت.

  

ادامه مطلب ...

پرسپولیسی‌ها پیگیر مطالبات از طاهری

بازیکنان پرسپولیس که در این فصل موفق شده اند با عبور از رکوردها شرایط مناسبی در صدر جدول به نام خود کنند، از نظر مالی شرایط مناسبی ندارند.


به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس اکنون با فاصله 9 امتیازی در شرایطی که 10 بازی به پایان فصل باقی مانده، توانسته صدر جدول را از آن خود کند و بر این اساس شانس بالایی برای قهرمانی به نام خود کرده است.

با این حال بد نیست بدانید که بازیکنان این تیم در طول سه ماه اخیر از دریافت مطالبات خود به دلیل شرایط باشگاه محروم بوده‌اند و تنها به دلیل تعهد و شوقی که برای کسب موفقیت دارند در تلاش برای رسیدن به نتیجه و هدف خود هستند. 

 

ادامه مطلب ...

چرا باید به این مجموعه احترام گذاشت؟

پرسپولیس و تراکتورسازی یک روز خوب فوتبالی را در هفته بیستم لیگ برتر ثبت کردند. بازی دیدنی دو تیم صدرنشین، می‌توانست جذاب‌تر نیز باشد اگر شاهکار مدیریتی اخیر در باشگاه تراکتورسازی رخ نداده بود و اگر تراکتورسازی سه بازیکن سه کارته‌اش را در اختیار داشت.


به گزارش "ورزش سه"، تراکتورسازی در غیاب مهدی کیانی که نقش کلیدی و مهمی در ترکیب این تیم دارد، به مشکل اساسی در مقابله با بازیکنان خوش‌تکنیک خط میانی پرسپولیس برخورد کرد. نبود کیانی و جانشین شایسته‌ای برای او، مهمترین معضل امیر قلعه‌نویی برای مقابله با پرسپولیس برانکو بود. سایر بازیکنان خط میانی تراکتور در اغلب دقایق بازی مقهور بازی هماهنگ و تک‌ضرب بازیکنان میانی پرسپولیس بودند، به طوری که کرار جاسم خلاق و خوش‌تکنیک نیز نتوانست کاری از پیش ببرد.

 

ادامه مطلب ...

فرصت‌سوزی سیرجانی‌ها در بوشهر

گل‌گهر سیرجان در بازی با ایرانجوان بوشهر در هفته بیست‌وسوم با نتیجه تساوی فرصت صدرنشینی را از دست داد.


به گزارش "ورزش سه"، در هفته‌ای که ملوان و سپیدرود مقابل حریفانشان متوقف شدند، سیرجانی‌ها می‌توانستند با پیروزی مقابل حریف نه چندان قدرتمند نتیجه بازی را به سود خود تغییر بدهند و صدرنشین شوند نه اینکه یک پله هم سقوط کنند.


گل‌گهر با توجه به پیروزی مس کرمان مقابل بادران در امتیاز 39 با آنها برابر شدند اما مسی‌ها به دلیل تفاضل گل بهتر بالاتر از سیرجانی‌ها قرار گرفتند.

http://www.varzesh3.com/news/1393638/

فرصت‌سوزی سیرجانی‌ها در بوشهر

گل‌گهر سیرجان در بازی با ایرانجوان بوشهر در هفته بیست‌وسوم با نتیجه تساوی فرصت صدرنشینی را از دست داد.


به گزارش "ورزش سه"، در هفته‌ای که ملوان و سپیدرود مقابل حریفانشان متوقف شدند، سیرجانی‌ها می‌توانستند با پیروزی مقابل حریف نه چندان قدرتمند نتیجه بازی را به سود خود تغییر بدهند و صدرنشین شوند نه اینکه یک پله هم سقوط کنند.


گل‌گهر با توجه به پیروزی مس کرمان مقابل بادران در امتیاز 39 با آنها برابر شدند اما مسی‌ها به دلیل تفاضل گل بهتر بالاتر از سیرجانی‌ها قرار گرفتند.

http://www.varzesh3.com/news/1393638/

سقوط نکنید، بمانید آقای رانیری

حمیدرضا صدر به کالبدشکافی سقوط لستر سیتی قهرمان لیگ برتر پرداخته. به این که فاصله اوج پرواز تا قعر سقوط چه کمی بیش از یک فصل شده...​​​​​​​


ماهی کوچولوها

آن چه محال به نظر می رسید همین نزدیکی است، همین جا. "غیرممکن"، "ممکن" شده. لیگ برتر برای سومین سال متوالی قصه باورنکردنی سروده و هر سه بار با لستر سیتی. سال 2015: فرار باورنکردنی از سقوط. سال 2016: قهرمانی باورنکردنی در لیگ. سال 2017: قرار گرفتن در آستانه سقوط. پارسال مردان کلودیو رانیری در چنین روزهایی در فوریه صدرنشین لیگ بودند: با 3 امتیاز بیشتر از منچستر سیتی و آرسنال و 5 امتیاز بالاتر از تاتنهام. آنها طی 23 بازی 13 بار برده و فقط دو بار باخته بودند. آنها در فوریه پارسال طی چهار دیدار سه بار پیروز شدند که میان شان پیروزی 3-1 در زمین منچستر سیتی خیره کننده بود. آنها در آن روزهای سرخوشی پس از شکست 1-2 از آرسنال طعم شکست را تا پایان فصل نچشیدند تا ما جشن بگیریم. نچشیدند و دو بازی مانده به خط پایان، جام قهرمانی را بالا بردند. با 10 امتیاز بیشتر از آرسنال در رتبه دوم. با حسرت به دل خیلی ها. آن روزها - مثل همه فوتبالی های خوش خیال - زمزمه کردیم فوتبال هنوز همان اقیانوسی عمیقی است که ماهی کوچولوهایش گاهی دم نهنگ های بزرگ را گاز می گیرند. ولی خب زمان در فوتبال سریع سپری می شود، خیلی تند... سپری می شود و نهیب می زند خوش خیال نمانید.گوشزد می کند نهنگ ها، ماهی کوچولوها را می بلعند، مثل همیشه، مثل همه عمر. حالا لستر در صف فانوس به دست های جدول قرار گرفته، نامزد سقوط شده، بله سقوط.

  

ادامه مطلب ...

ماجراى عجیب اخراج در گفتگو با کمال کامیابى‌نیا


به گزارش "ورزش سه"، کمال کامیابى نیا، هافبک دفاعى ملى پوش که نقش انکارناپذیرى در نتایج این فصل پرسپولیس داشته، در دیدار برابر تراکتورسازى نیز توانسته بود روز درخشانى را پشت سر بگذارد. با این حال او تنها ٥ دقیقه با جشن بزرگ فاصله داشت که یک لحظه غفلت باعث شد تا جنجال بزرگ این بازى از سوى او و فرزاد حاتمى رقم بخورد. در دقیقه ٨٥ این دیدار و در حالى که خطاى مهاجم تراکتور روى سیدجلال حسینى با سوت داور همراه شده بود، کامیابى نیا به صورت غیر ارادى روى پاى حاتمى رفت تا حوادث بعد از آن منجر به اخراجش شود. او البته با این اخراج دو دیدار آتى تیمش را از دست داد تا در گفتگو با خبرنگار ما بابت این اتفاق از هواداران و البته کمک داور این بازى عذرخواهى کند.

 

 

غیبت هیچ بازیکنى پرسپولیس را از هدفش دور نمى کند

از همه هواداران عذرخواهى مى کنم. هفته آینده بازى مهمى داریم و دوست داشتم در دربى حضور داشته باشم اما قسمت نبود و بازیکنان دیگر هستند و جاى خالى من احساس نخواهد شد. پرسپولیس به معناى واقعى تیم است و این را در دیدارهاى قبلى کاملا نشان دادیم. هیچ وقت غیبت بازیکنان تیم پرسپولیس را از هدفش دور نکرد.

  

ادامه مطلب ...

بنگر از حضور در تمرینات تراکتورسازی منع شد

مدافع تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز با تصمیم کادرفنی این تیم از حضور در تمرینات قرمزهای تبریزی منع شد.​​​​​​​


به گزارش "ورزش سه"، محسن بنگر فصل خوبی را سپری نکرده است؛ بدشانسی های ابتدای فصل از یک طرف و مشکلات بعد از بازی با پرسپولیس از طرف دیگر او را در شرایط سختی قرار داده است. بنگر پس از جدایی از پرسپولیس مورد توجه امیر قلعه نویی قرار گرفت و با نظر این مربی به تبریز رفت تا بتواند تجربه اش را در مسیر موفقیت تراکتورسازی به کار بگیرد اما مصدومیت های زودهنگام او را از فوتبال دور کرد؛ به طوری که این مدافع باتجربه تقریبا نیم فصل اول را از دست داد. در ادامه فصل اما بنگر آماده مسابقات شد و به فوتبال برگشت.

 

ادامه مطلب ...

گفت‌و‌گوی خواندنی با ستاره السد، ژاوی هرناندس

ژاوی هرناندس مهمترین چهره لیگ قهرمانان فوتبال آسیا در این فصل است که البته از بد حادثه ممکن است خیلی زود این رقابت‌ها را ترک کند.


به گزارش "ورزش سه"، او که در میان استقبال شدید هواداران ایرانی به تهران آمد ، در گفت و گویی با مجله مشهور فورفور تو درباره سبک بازی اش حرف زده و از آموزه های بازی در دوران بارسا گفته است. 


این مصاحبه جذاب و خواندنی روشی برای شناخت بهتر از چیزی است که ژآوی را تبدیل به یکی از بهترینهای تاریخ فوتبال جهان کرده است . بازیکنی که قطعا مشابه او نخواهد آمد.

  

ادامه مطلب ...

نامه بیست دی؛ پشت پرده پرونده جنجالی تراکتورسازی

پر واضح است فدراسیون فوتبال در ماجرای پرونده محرومیت تراکتورسازی صادقانه حرف نمی زند و به خاطر تبعات این رفتار ترجیح می دهد این پرونده مشمول زمان و در نهایت فراموش شود. همانند پرونده حضور موتومبا در تیم راه آهن. 


به گزارش "ورزش سه"، در آن پرونده هم کاملا واضح و مبرهن بود که حضور موتومبا در تیم راه آهن زمانی اتفاق افتاد که پنجره نقل و انتقالات زمستانی بسته شده بود و در حالی که کمیته انضباطی در گام نخست رای به محرومیت تیم راه آهن داده بود سازمان لیگ برتر کلا گزارش خود را از روی پرونده گرفت تا کمیته استیناف در نهایت با یک پرونده بدون مدرک مستند مواجه شود و اعلام کند چیزی برای رسیدگی ندارد و این پرونده مختومه است.

 

ادامه مطلب ...

تیم منتخب هفته بیستم لیگ برتر

استقلال و پرسپولیس با دو برد درخشان درهفته بیستم لیگ برتر سهم اصلی را در نفرات برتر هفته دارند . 


به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که دربی رقابت‌های این هفته فوتبال ایران را تحت تاثیر قرار خواهد داد، حاصل دو برد قاطع 3 بر صفر در تهران و تبریز توسط پرسپولیس و استقلال حضور 7 بازیکن آنها در تیم بهترین‌های هفته است.

البته در بین این 11 نفر برگزیده چهره‌های دیگری هم می‌توانستند حضور داشته باشند؛ بازیکنانی از جمله حامد لک(سایپا)، ابوالفضل ابراهیمی(پیکان)، علی قربانی (استقلال)، سید مهدی حسینی(صبا)، سوبا (پدیده)، و... که قطعا با درخشش در هفته‌های بعد آنها هم به حق‌شان می‌رسند. 

 

  

ادامه مطلب ...

رازهای برنز کیمیا در المپیک فاش شد

مربی کیمیا علیزاده در المپیک ریو پس از مدال ارزشمند شاگردش با تنش هایی سنگین و انتقاداتی تند رو به رو شد اما او حالا برای اولین بار به تمام این انتقادات پاسخ خواهد داد.


به گزارش "ورزش سه"، مهرو کمرانی، سرمربی تیم ملی تکواندوی زنان ایران که در بازیهای المپیک ریو با هدایت او بود که کیمیا علیزاده موفق به کسب اولین مدال المپیک شد، قبل و بعد از ریو همواره مورد انتقاد سرمربی اسبق تیم بود که البته عمده آن به دوران پس از مدال برنز کیمیا علیزاده بازمی‌گردد هرچند او در تمام این روزها سکوت را ترجیح داده بود.

 

ادامه مطلب ...

ترکیب فرایبورگ - بایرن مونیخ

بعد از اتمام تعطیلات زمستانی، بایرن امشب به مصاف فرایبورگ می رود.


به گزارش "ورزش سه"، تا ساعتی دیگر شاگردان آنچلوتی مهمان فرایبورگ رده هشتمی خواهند بود.

 

  

ادامه مطلب ...

پیکه: دیگر نمی خواهم در مورد داوری صحبت کنم

پیکه: دیگر نمی خواهم در مورد داوری صحبت کنم


جرارد پیکه، مدافع باتجربه و جنجالی بارسا بعد از دیدار دیشب برابر سوسیداد تاکید کرد که دیگر علاقه ای به صحبت در مورد عملکرد داوران ندارد.


 

به گزارش "ورزش سه"، در هفته های اخیر پیکه بارها از عملکرد داوران انتقاد کرده بود و عنوان داشت که جریان داوری به سود رئال مادرید است.

 

پیکه گفت: "موضوع داوری تبدیل به بحثی داغ و جنجالی شده است اما دیگر علاقمند نیستم در این رابطه صحبت کنم.

  

ادامه مطلب ...