اخبار ورزشی

جدیدترین اخبار ورزشی فوتبال را اینجاد دنبال کنید

اخبار ورزشی

جدیدترین اخبار ورزشی فوتبال را اینجاد دنبال کنید

کونته: برای انتخاب ترکیب بی خوابی می کشم

کونته: برای انتخاب ترکیب بی خوابی می کشم


آنتونیو کونته، سرمربی ایتالیایی چلسی در مورد شرایط تیمش و انتخاب دشوار بازیکنان اصلی از بین نفرات آماده صحبت کرد.



به گزارش "ورزش سه"، در حال حاضر چلسی با 7 امتیاز اختلاف در صدر جدول قرار دارد و از شانس بالایی برای قهرمانی در فصل جاری برخوردار است.

 

کونته گفت: "در حال حاضر چند بازیکن آماده در خط حمله دارم که این موضوع تصمیم گیری را برای من دشوار کرده است. همه آنها از وضعیت خوبی برخوردار هستند و همین موضوع گزینه های مختلفی را پیش روی من قرار می دهد.

   

 

 

 

البته من از این شرایط بسیار راضی هستم و اینکه انتخاب های مختلفی در پیش روی من قرار دارد باعث رضایت است.

 

اما برای انتخاب ترکیب اصلی بارها بی خوابی کشیده ام و بازی به بازی به دنبال انتخاب بهترین ها هستم. پس اگر در یک دیدار بازیکنی به میدان نمی رود به معنای تنبیه او نیست زیرا من تنها از 3 بازیکن می توانم در خط حمله استفاده کنم و معمولا با توجه به شرایط تیم رقیب، ترکیب مورد نظر خود را به میدان می فرستم. بازی های مهم و دشواری پیش رو داریم و تمام تمرکز من روی انتخاب بهترین بازیکنان ممکن برای ترکیب نهایی است".

http://www.varzesh3.com/news/1389093/%DA%A9%D9%88%D9%86%D8%AA%D9%87-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D8%A7%D9%86%D8%AA%D8%AE%D8%A7%D8%A8-%D8%AA%D8%B1%DA%A9%DB%8C%D8%A8-%D8%A8%DB%8C-%D8%AE%D9%88%D8%A7%D8%A8%DB%8C-%D9%85%DB%8C-%DA%A9%D8%B4%D9%85

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.