اخبار ورزشی

جدیدترین اخبار ورزشی فوتبال را اینجاد دنبال کنید

اخبار ورزشی

جدیدترین اخبار ورزشی فوتبال را اینجاد دنبال کنید

پرسپولیسی‌ها پیگیر مطالبات از طاهری

بازیکنان پرسپولیس که در این فصل موفق شده اند با عبور از رکوردها شرایط مناسبی در صدر جدول به نام خود کنند، از نظر مالی شرایط مناسبی ندارند.


به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس اکنون با فاصله 9 امتیازی در شرایطی که 10 بازی به پایان فصل باقی مانده، توانسته صدر جدول را از آن خود کند و بر این اساس شانس بالایی برای قهرمانی به نام خود کرده است.

با این حال بد نیست بدانید که بازیکنان این تیم در طول سه ماه اخیر از دریافت مطالبات خود به دلیل شرایط باشگاه محروم بوده‌اند و تنها به دلیل تعهد و شوقی که برای کسب موفقیت دارند در تلاش برای رسیدن به نتیجه و هدف خود هستند. 

  

باشگاه پرسپولیس که به دلیل تعدد پرونده‌های مالی، بیشتر منابع خود را تخصیص به برطرف کردن آنها داده، در سه ماه اخیر به دلیل این شرایط از پرداخت مطالبات بازیکنان فعلی ناکام مانده و همچنان بازیکنان با صبوری در انتظار برطرف شدن موانع هستند. مسئولان پرسپولیس که توانسته اند با ایجاد همکاری با یکی از اپراتورها و مشارکت هواداران خود بحران مالی روزهای ابتدایی مدیریت علی اکبر طاهری را پشت سر بگذارند، در حال حاضر احتیاج به کمک بیشتری از سوی حامیان مالی خود دارند. این تیم که به زودی با یک پرونده مالی سنگین مربوط به مانوئل ژوزه هم روبه رو خواهد شد، احتمالا قبل از دربی حساب بازیکنان را شارژ خواهد کرد.

http://www.varzesh3.com/news/1393636/

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.