اخبار ورزشی

جدیدترین اخبار ورزشی فوتبال را اینجاد دنبال کنید

اخبار ورزشی

جدیدترین اخبار ورزشی فوتبال را اینجاد دنبال کنید

گلزنی معجزه من است

سرش را روی شانه ایکر کاسیاس گذاشته بود و اشک می ریخت و احتمالا به این ضرب المثل اسپانیایی فکر می کرد:" آنقدر شنا کردیم که در ساحل جان دادیم."​​​​​​​
به گزارش "ورزش سه"، رئالِ ژوزه مورینیو برای سومین فصل پیاپی به نیمه نهایی چمپیونزلیگ رسیده بود و امیدوار بود که این بار که نسبت به دو فصل قبل با حریف کوچکتری روبرو می شدند، به فینال برسند اما شکست 4-1 دیدار رفت، کابوس یک حذف دیگر را پیش روی شان قرار داده بود. با این وجود، پیش از دیدار برگشت همه از "روح خوانیتو" حرف می زدند؛ از جبران شکست مقابل اینترمیلان در جام یوفای فصل 86-1985 و جمله معروف خوانیتو به بازیکنان اینتر در تونل سن سیرو:" 90 دقیقه در سانتیاگو برنابئو خیلی طولانی خواهد بود." رئال در دیدار برگشت 5 گل به اینتر زده بود تا خوانیتو به سمبل بازگشت برای سفیدها تبدیل شود.
این بار آنها سه گل می خواستند تا شب تلخ وست فالن را فراموش کنند. 81 دقیقه طول کشید تا رئال اولین گل را به دورتموند بزند اما وقتی راموس در دقیقه 86 گل دوم را وارد دروازه وایلدن فلر کرد، معجزه در یک قدمی بود. 5 دقیقه وقت تلف شده، برای کلوپ و شاگردانش به اندازه کل 90 دقیقه طول کشید اما گل سوم هرگز زده نشد. هاوارد وب سوت پایانی بازی را که زد، راموس کل برنابئو را زیر هاله ای از اشک می دید؛ از پوئرتا دل سول تا آتوچا.
  
ادامه مطلب ...

غم درون مسی، آغازی برای یک پایان



یادداشت:

غم درون مسی، آغازی برای یک پایان


برای اولین بار و شاید نه برای آخرین بار، لیونل مسی پس از زدن گل پیروزی بخش بارسا به لگانس در دقیقه 90، خوشحال نشد و شادی گل همیشگی خود را انجام نداد. چه بر سر بارسا آمده که مسی گل خود را هم جشن نمی گیرد؟


به گزارش "ورزش سه"، بحث بر سر اخراج یا ماندن لوئیس انریکه را رها کنید که تمرکز روی این مساله ساده ترین کار ممکن است.

نه اینکه علاقه زیادی به انریکه داشته باشم؛ بلکه شیوه ای که بارسا شب گذشته برابر لگانس به میدان رفت و سبک بازی زجرآور این تیم، بیش از هر چیزی، ناشی از مشکلات روحی بازیکنان بود و منشا تکنیکی-تاکتیکی نداشت.

 

  

ادامه مطلب ...

اس.خوزستان 1 ـ الفتح 0؛ تقدیم به ریه‌های خاک گرفته



اولین گل و اولین برد

اس.خوزستان 1 ـ الفتح 0؛ تقدیم به ریه‌های خاک گرفته


استقلال خوزستان با تک گل ابوالفضل علایی مدافع جوان خود اولین پیروزی ایرانی ها در لیگ قهرمانان آسیا را رقم زد.


به گزارش "ورزش‌سه"، آبی های خوزستان با این پیروزی موقتا در صدر گروه B لیگ قهرمانان آسیا قرار گرفتند. دیگر بازی این گروه را لخویا و الجزیره امارات در ساعت 17:20 برگزار می کنند که خوزستانی ها امیدوارند این بازی به تساوی منجر شود تا صدرنشینی آنها ادامه پیدا کند.

  

ادامه مطلب ...

آخرین وضعیت پرسپولیس پیش از تقابل با الهلال



آماده باش برانکو به ارتش سرخ

آخرین وضعیت پرسپولیس پیش از تقابل با الهلال


پرسپولیس فردا در اولین تقابل خود در لیگ قهرمانان باید برابر الهلال عربستان قرار گیرد.


 

به گزارش "ورزش سه"، برانکو ایوانکوویچ آخرین تمرین تیمش پیش از تقابل با حریف قدرتمند عربستانی را با حضور تمامی نفرات برگزار کرد تا شرایط مناسبی برای این جدال داشته باشد. سرخپوشان آخرین جلسه تمرینی خود پیش از دیدار برابر الهلال عربستان را از ساعت 18:05 دقیقه امروز دوشنبه دوم اسفند ماه 1395 در زمین شماره دو ورزشگاه سلطان قابوس زیر نظر کادر فنی برگزار کردند.

  

ادامه مطلب ...

الاهلی 2- استقلال 1؛ دو شلیک در تاریکی دبی



دیوپ تساوی را دزدید

الاهلی 2- استقلال 1؛ دو شلیک در تاریکی دبی


استقلال با شکست 2 بر یک برابر الاهلی در رده سوم جدول رده بندی گروهش قرار گرفت.


 

به گزارش "ورزش سه"، استقلال با این شکست سومین باخت بازی های افتتاحیه خود در تاریخ لیگ  قهرمانان آسیا را تجربه کرد. هرچند با توجه به روند بازی هرگز کسب یک امتیاز این بازی دور از دسترس نبود. در این بازی الاهلی موفق شد روی درخشش دیوپ و ریبریو دو ستاره گران قیمت خود به اولین 3 امتیاز لیگ قهرمانان خود برسد و بالاتر از التعاون در صدر جدول رده بندی گروه A قرار بگیرد.

  

ادامه مطلب ...

گزارش لحظه به لحظه برنامه نود 7

عادل فردوسی‌پور در برنامه امشب بازی‌های لیگ برتر را مورد بررسی قرار داده است.
گزارش لحظه به لحظه برنامه نود
به گزارش "ورزش سه"، برنامه نود دوشنبه شب(دوم اسفند‌ماه) ساعت 22:45 آغاز شده که قرار است به دیدارهای هفته بیست و دوم لیگ برتر و همچنین بازی‌های استقلال خوزستان و استقلال تهران در لیگ قهرمانان آسیا پرداخته شود.
 رسیدگی شود.
 
ادامه مطلب ...