اخبار ورزشی

جدیدترین اخبار ورزشی فوتبال را اینجاد دنبال کنید

اخبار ورزشی

جدیدترین اخبار ورزشی فوتبال را اینجاد دنبال کنید

گزارش لحظه به لحظه برنامه نود 7

عادل فردوسی‌پور در برنامه امشب بازی‌های لیگ برتر را مورد بررسی قرار داده است.
گزارش لحظه به لحظه برنامه نود
به گزارش "ورزش سه"، برنامه نود دوشنبه شب(دوم اسفند‌ماه) ساعت 22:45 آغاز شده که قرار است به دیدارهای هفته بیست و دوم لیگ برتر و همچنین بازی‌های استقلال خوزستان و استقلال تهران در لیگ قهرمانان آسیا پرداخته شود.
 رسیدگی شود.
  
گزارش لحظه به لحظه برنامه نود را در همین صفحه از "ورزش سه" دنبال کنید:

نظرسنجی برنامه نود

مخاطبان برنامه نود می‌توانند از بین «محمد ابراهیمی»، «سروش رفیعی»، «گادوین منشا» و «امید نورافکن» یک نفر را به‌عنوان بهترین بازیکن بهمن ماه انتخاب کرده و پیامک کنند.
 
آنچه در برنامه نود امشب می‌بینید:
 
- یک پنالتی جنجالی و تاریخی و یادآوری پنالتی‌های عجیب ایران
- ماجرای بازیکنی که با شاهکار هیأت فوتبال تهران در 13 سالگی بالغ شده است و یک بازیکن دیگر که دو تاریخ تولد دارد.
- درگیری‌های شدید و خونین در لیگ دو که در شیراز اتفاق افتاده است.
 
* فولاد خوزستان 2 گسترش فولاد 2

نکات بازی

گلزنی ساسان انصاری بعد از 740 دقیقه
چهارمین تساوی دو تیم در تقابل‌های اخیر
ایوب والی با زدن چهارمین گل در این فصل، گلزن‌ترین مدافع میانی لیگ شانزدهم
- کنفرانس مربیان

امیربهمن خداکرم: دو بار جلو افتادیم اما متاسفانه با اشتباهات فردی در خط دفاعی آنها را از دست دادیم و فقط به یک امتیاز رسیدیم.
نعیم سعداوی: از این مسئله ناراحت هستیم که سه امتیاز را راحت از دست دادیم؛ بالاخره باید نتایجی که گرفتیم را جبران کنیم.
 
* پیکان 4 استقلال خوزستان 3

- نکات بازی

پُر گل‌ترین بازی فصل
پیکان تنها تیمی است که بازی 2 بر صفر باخته را برده است.
 
کنفرانس مربیان

مجید جلالی: نیمه اول شرایط زمین ما را فلج کرد اما در نیمه دوم خودمان را با این وضعیت وفق دادیم و توانستیم تاکتیک خود را در زمین پیاده کنیم.
سید سیروس پورموسوی: به تیم آقای جلالی تبریک می‌گویم چون بالاخره توانستند بازی باخته را ببرند؛ بچه‌های ما باید باهوش‌تر باشند و حرفه‌ای‌تر کار کنند چون باید در لیگ قهرمانان آسیا به میدان برویم؛ روی گل‌های اول و چهارم خیلی راحت تسلیم شدیم.
 
* منصوریان: باخت به الاهلی در بهترین زمان بود

علیرضا منصوریان سرمربی استقلال در گفت‌وگوی اسکایپی با برنامه نود گفت: سعی کرده بودیم تمام آنالیزها را از الاهلی داشته باشیم؛ می‌دانستیم آنها تنها تیمی در حوزه خلیج فارس هستند که روی تمام ضربات ایستگاهی برنامه دارند؛ کادر فنی تلاش کرد از بازی قبل تاکنون برای هر بازیکن قسمت‌های خوب و مثبت حریف را بگوید تا دچار اشتباه نشوند.

او با بیان اینکه روی بحث ضربات آزاد الاهلی کار کرده بودیم، ابراز کرد: گفتیم باید روی این مسئله(ضربات ایستگاهی) توجه داشته باشیم چون آنها با همین روش نایب قهرمان آسیا شده بودند و ما نیز سال قبل در نفت اینطور شکست خورده بودیم.

سرمربی استقلال اضافه کرد: مقابل الاهلی خیلی خوب به بازی برگشتیم ولی در مبحث شرح وظایف خوب عمل نکردیم؛ با اینکه گفته بودیم امکان دارد روی ضربات آزاد گل بخوریم اما اینطور شد؛ در نیمه اول منطقی برخورد نکردیم اما بعد از گل تساوی هم دو موقعیت خوب داشتیم که استفاده نکردیم.

منصوریان با تاکید بر اینکه از موقعیت‌هایمان استفاده نکردیم و از دست دادیم، اظهار کرد: اگر شرح وظایف را به درستی عمل می‌کردیم می‌توانستیم با نتیجه عادلانه یک بر یک بازی را تمام کنیم و حتی به نتیجه دلخواه و پیروزی برسیم اما در دو دقیقه پایانی گل خوردیم.

او درمورد عملکرد خوب مهدی رحمتی برابر الاهلی گفت: رحمتی مخصوصا روی ضربات خلیل احمد فوق‌العاده کار کرد و مهارهای خوبی داشت؛ برای بازیکنان و به ویژه روی گل دوم برنامه‌ریزی انجام داده بودیم و می‌دانستیم مربی آنها روی ضربات آزاد برنامه دارد ولی به همین تاکتیک تنبیه شدیم.

سرمربی استقلال عنوان کرد: اگر افق روشن برای استقلال در آسیا ترسیم کنیم، در بهترین زمان ممکن تیم ما باخت؛ این را نمی‌گوییم این باخت خیلی مثبت بود ولی جوانان ما امروز متوجه شدند اگر در حین بازی از خودشان مواظبت نکنند و حواس‌شان نباشد حتی در آخرین دقیقه حریف به آنها امان نمی‌دهد.

منصوریان تصریح کرد: این باخت طوری بود که خستگی را بر تن بچه‌های ما گذاشت ولی این شکست در بهترین زمان ممکن رخ داد؛ شاید در هفته‌های آخر مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا این اتفاق می‌افتاد بیشتر به ضرر ما می‌شد.

او ادامه داد: به بازیکنان گفتم اگر می‌خواهیم از افتخار استقلال دفاع کنیم باید زحمت و تلاش بیشتری داشته باشیم؛ از عملکرد بچه‌ها در نیمه اول رضایت نداشتیم اما در نیمه دوم فوق‌العاده بودیم.

سرمربی استقلال درمورد بازی هفته آینده برابر التعاون عربستان گفت: باتوجه به اینکه امکانات و شرایط زمین در امارات خوب است تا روز هفتم در باشگاه ایرانیان دبی کارمان را انجام می‌دهیم و بعد از آن به عمان می‌رویم تا از التعاون عربستان میزبانی کنیم.

منصوریان اظهار کرد: با توجه به اینکه می‌دانستیم الاهلی وقتی عقب می‌افتد احتمالا آساموآ ژیان را می‌آورد، فرشید باقری و مجید حسینی را اضافه کردیم تا نیم‌نگاهی هم به ضد حملات و گلزنی داشته باشیم؛ فرشید باقری پیغام‌های خوبی در مسابقه گذشته که به میدان رفت به ما داشت که به همین دلیل او را به زمین فرستادیم؛ اگر برگردیم به عقب باز هم از سید مجید حسینی را استفاده می‌کنیم.
 
صحبتهای منصوریان پس از شکست مقابل الاهلی

* آنالیزی از بازی پُر گل پیکان و استقلال خوزستان پخش شد که در آن مهدی مومنی، امیرحسین صادقی، گادوین منشا و ... در عملکرد تیم‌هایشان عملکرد موثری داشتند.
 
آنالیز فنی بازی پرگل پیکان - استقلال خوزستان

* کارشناسی داوری با حضور خداداد افشاریان

- فولاد خوزستان و گسترش فولاد

خسوس روی انصاری خطا نکرد چون جایی برای
پنالتی به درستی برای فولاد گرفته نشد.

- پیکان و استقلال خوزستان
http://www.varzesh3.com/news/1397538/
*
**
*
*
*
**

dubai logo design  logo design تصمیم شعار  تصمیم الملصق  banner design  dubai banner design  business card design  dubai business card design تصمیم بطاقة الأعمال طراحی لوگو  طراحی آرم  طراحی لوگو حرفه ای  طراحی بنر  طراحی بنر تبلیغاتی  طراحی بنر حرفه ای

 کاتالوگ اینترنتی

آموزش طراحی کارت ویزیت حرفه ای با فتوشاپ

 طراحی و چاپ کارت ویزیت

طراحی حرفه ای کارت ویزیت 

طرح لایه باز  دانلود فونت فارسی طراحی سایت طراحی وب سایت

.طراحی بنر تبلیغاتی , طراحی کارت ویزیت , طراحی کاتالوگ , طراحی بروشور , طراحی کاور طراحی هدر ,طراحی موشن گرافیک , طراحی لوگو ,  تعرفه طراحی , طراحی استند ,  طراحی تراکت , طراحی بنر , چاپ کارت ویزیت , چاپ کاتالوگ ,چاپ بروشور کاور اهنگ , هدر سایت , برنامه نود برنامه-نود ورزش سه ورزش-سه نظرسنجی برنامه نود نظرسنجی-برنامه-نود پیامک پنالتی پنالتی‌های عجیب ایران پنالتی‌های-عجیب-ایران

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.