اخبار ورزشی

جدیدترین اخبار ورزشی فوتبال را اینجاد دنبال کنید

اخبار ورزشی

جدیدترین اخبار ورزشی فوتبال را اینجاد دنبال کنید

صادرات تابستانی ایران؛ از کاوه تا شاید طارمی و حاج صفی

نتایج خوب تیم ملی ایران در مقدماتی جام جهانی و درخشش برخی بازیکنان فوتبال ایران باعث شده که فعالان بازار نقل و انتقالات به تابستان پیش رو امید بیشتری داشته باشند.

به گزارش "ورزش سه"، در حال حاضر فوتبال ایران لژیونرهای مختلفی در فوتبال درجه دوم اروپایی دارد اما این امید نیز وجود دارد که در تابستان جاری فوتبال ایران در دو یا سه لیگ معتبر اروپایی صاحب نماینده بشود.

   

در حال حاضر کریم انصاری فرد بازیکن تیم المپیاکوس در بین بازیکنان ایران مهمترین تیم را دارد و سردار آزمون (روستوف)، میلاد محمدی (ترک گروزنی)، سعید عزت اللهی(آنژی)، مسعود شجاعی(پانیونیوس) و رضا قوچان نژاد(هیرنفین) نماینده های فوتبال ایران در اروپا هستند که ممکن است تعداد آنها افزایش پیدا کند.

 

از بین کشورهایی که بازیکنان ایرانی نیم نگاهی به حضور در آنها دارند کشور روسیه باتوجه به تجربه نسبتا موفق سردار در زمره یکی از مهمترین مقصدهاست ضمن اینکه لیگ یونان هم به دلیل نمایش خوب دو بازیکن ایرانی در این کشور از مقاصد احتمالی فوتبالیست های ایرانی می شود. جالب اینکه آنژی مخاج قلعه به ساسان انصاری درخواست رسمی داده بود که در نهایت به دلیل شرایط مالی این پیشنهاد مورد توجه انصاری قرار نگرفت و وی به سپاهان پیوست. از بازیکنان فعلی تیم ملی مهدی طارمی در صدر توجه ایجنت های خارجی قرار دارد. 

 

درباره طارمی صحبت های مختلفی به زبان آمده اما گفته می شود تیمی در بوندسلیگا و تیمی در لیگ برتر انگلیس از طرفداران این آقای گل دو فصل پیش فوتبال ایران هستند که به دلیل گلزنی های مکرر در عرصه  ملی در رقابت های جهانی قطعا می تواند به یک تیم اروپایی منتقل شود. البته طارمی با پرسپولیس قرارداد یک ساله دارد و در حال حاضر امتیاز انتقال او در اختیار پرسپولیسی هاست و اگر آنها بتوانند درآمد خوبی از انتقال طارمی کسب کنند راضی به جدایی وی خواهند شد.

 

 به جز طارمی احسان حاج صفی  و علیرضا بیرانوند نیز دو ملی پوش دیگری هستند که احتمال حضورشان در تیم های خارجی وجود دارد. علیرضا بیرانوند پیشنهاد رسمی فنرباغچه را به پرسپولیس تسلیم کرده و در انتظار نظر باشگاه است. او که با قرمزها قراردادی 5 ساله دارد قطعا بدون نظر باشگاه نمی تواند به تیم دیگری منتقل شود اما انتقال او به لیگ های خارجی نیز رویایی خواهد بود. احسان حاج صفی نیز ظاهرا از لیگ یونان پیشنهاد دارد و ممکن است در تابستان پیش رو این کشور مدیترانه ای را برای ادامه فوتبال انتخاب کند. 

 

رامین رضاییان دیگر ملی پوش فوتبال ایران است که حرف و حدیث هایی مبنی بر حضور وی در فوتبال اروپا به گوش می رسد، رامین که پس از جدایی از پرسپولیسی ها به عضویت تیم دیگری درنیامد این روزها صحبت از حضورش در تیم های خارجی به گوش می رسد، رسانه های بلژیکی روز گذشته مطالب مختلفی در رابطه با حضور مدافع راست تیم ملی در باشگاه خنت بلژیک منتشر کرده اند، با توجه به شرایط خاص رضاییان در لیگ برتر، احتمال لژیونر شدن وی در فصل پیش رو زیاد است.

 

همچنین در بین ملی پوش های ایران باید به سعید عزت اللهی و مرتضی پورعلی گنجی اشاره که هر دو شانس جابجایی از تیم های فعلی را دارند. همین طور  علی کریمی که قصد دارد از لوکوموتیو به تیم بهتری منتقل شود. به این فهرست باید سردار آزمون را نیز اضافه کرد که شاید انتقال او در تابستان پیش رو مهمترین انتقال یک دهه اخیر فوتبال ایران لقب بگیرد و بالاخره هواداران فوتبال فارسی زبان سردار را در لیگ یا تیمی ببیند که در حد استعدادهای این ستاره بزرگ تیم ملی ماست. 

 

جالب است که اسم های دیگری نیز در بازار فوتبال ایران به خارج به گوش رسیده اند که مجید حسینی و خالد شفیعی نیز در آن قرار دارند ضمن اینکه به هرحال سروش رفیعی هم یکی دیگر از صادرات فوتبال ایران به خارج از مرزهاست، صادراتی که با انتقال کاوه رضایی به تیم شارلوا آغاز شده و امیدواریم این راه باز و بازتر شود تا اثرات فنی و اقتصادی آن فوتبال ایران را تحت تاثیر خود قرار بدهد.

http://www.varzesh3.com

//

/

/

/

//

بهترین پنل اس ام اس بهترین نوع پنل اس ام اس برترین پنل اس ام اس ویژگی بهترین پنل اس ام اس دکمه فراخوان دکمه فراخوان بنر button call to action دکمه فراخوان چیست انواع تبلیغات انواع تبلیغات در ایران انواع روش های تبلیغات روش های تبلیغات اینرتنتی سامانه پیامک ارسال پیامک  سامانه ارسال پیامک پنل اس ام اس  تبلیغات بنری رایگان تبلیغات رایگان در سایت های پربازدید  روش تبلیغات بنری رایگان  کارت ویزیت لایه باز بیمه پاسارگاد  کارت ویزیت بیمه پاسارگاد دانلود طرح لایه باز بیمه پاسارگاد

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.