اخبار ورزشی

جدیدترین اخبار ورزشی فوتبال را اینجاد دنبال کنید

اخبار ورزشی

جدیدترین اخبار ورزشی فوتبال را اینجاد دنبال کنید

رسانه های بلژیک ؛ رامین در خنت

رسانه های مختلف بلژیکی خبرهای جدیدی را در رابطه با مدافع راست تیم ملی ایران منتشر کردند، اخبار حاکی از آن است که باشگاه خنت بلژیک به دنبال جذب رامین رضاییان، مدافع 27 ساله و سابق باشگاه پرسپولیس است.​​​​​​​

   

به گزارش "ورزش سه"، با توجه به اخبار منتشر شده در رسانه های بلژیکی، به نظر می رسد باشگاه خنت دیگر به دنبال جذب دنیس ادی بازیکن تیم فولام انگلیس نیست و اگرچه پروسه انتقال این بازیکن هنوز ادامه دارد، اما حالا این باشگاه دیگر هدف خاص تری را برای تقویت دفاع راست خود دنبال می کند.

 

Nieuwsblad ادعا می کند که حالا باشگاه خنت به دنبال رامین رضاییان است که در گذشته صحبت هایی مبنی بر انتقال او به بلژیک یا هلند نیز انجام شده بود که البته سرانجامی نداشت. 


با توجه به دیگر شانس زیادی برای خرید دنیس ادی نیست، حالا هدف اول این باشگاه بلژیکی معطوف به رامین رضاییان است.

 

البته رضاییان هنوز هم عضوی از باشگاه پرسپولیس است و با این باشگاه قرارداد دارد. اما این بازیکن که حضور در جام جهانی 2018 را در سر می پروراند، می تواند با انتقال به اروپا حضور خود در روسیه 2018 را تضمین کند.

 

رسانه هایی همچون Voetbalprimeur، Voetbalnieuws، Nieuwsblad و ... در این رابطه به انتشار خبر پرداخته اند و بازیکن سابق تیم پرسپولیس را مدعی پوشیدن پیراهن تیم خنت می دانند. 

 

نکته جالب در رابطه با این خبر اینکه در رسانه های بلژیکی عنوان شده است که این بازیکن با باشگاه پرسپولیس قرارداد دارد در حالی که این بازیکن چندی قبل از این باشگاه جدا شده و قراردادی با سرخ پوشان ندارد.

http://www.varzesh3.com/

.

.

.

..

بهترین پنل اس ام اس بهترین نوع پنل اس ام اس برترین پنل اس ام اس ویژگی بهترین پنل اس ام اس دکمه فراخوان دکمه فراخوان بنر button call to action دکمه فراخوان چیست انواع تبلیغات انواع تبلیغات در ایران انواع روش های تبلیغات روش های تبلیغات اینرتنتی سامانه پیامک ارسال پیامک  سامانه ارسال پیامک پنل اس ام اس  تبلیغات بنری رایگان تبلیغات رایگان در سایت های پربازدید  روش تبلیغات بنری رایگان  کارت ویزیت لایه باز بیمه پاسارگاد  کارت ویزیت بیمه پاسارگاد دانلود طرح لایه باز بیمه پاسارگاد

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.