اخبار ورزشی

جدیدترین اخبار ورزشی فوتبال را اینجاد دنبال کنید

اخبار ورزشی

جدیدترین اخبار ورزشی فوتبال را اینجاد دنبال کنید

گزارش لحظه به لحظه برنامه نود

عادل فردوسی‌پور در برنامه امشب به اتفافات هفته نوزدهم لیگ پرداخته است.


به گزارش "ورزش سه"، برنامه نود دوشنبه شب(بیست و پنجم دی‌ماه) از ساعت 22:40 آغاز شده که مسابقات لیگ برتر در هفته نوزدهم مورد بررسی قرار گرفته است.


  

گزارش لحظه به لحظه برنامه نود را در همین صفحه از "ورزش سه" دنبال کنید:



* در ابتدای برنامه عادل فردوسی‌پور به حادثه تلخ و جانسوز سانحه نفت‌کش سانچی اشاره کرد و به جان‌باختگان این فاجعه تسلیت گفت که آیتمی هم به این واقعه اختصاص داشت.


 

نظرسنجی


مخاطبان برنامه نود می‌توانند از بین واکنش‌های «علیرضا بیرانوند(سپیدرود- پرسپولیس)»، «سعید جلالی‌راد(پدیده- فولاد)»، «حسین حسینی(استقلال تهران- سپاهان)»، «میلاد فراهانی(ذوب‌آهن- نفت)»، «محسن فروزان(ذوب‌آهن- پارس جنوبی)» و «حامد لک(تراکتورسازی- فولاد)» بهترین مهار دروازه‌بانان تا پایان هفته نوزدهم لیگ برتر را انتخاب کنند.


 




 


آنچه در برنامه نود امشب (96/10/25) می‌بینید:


- رستگاری پرسپولیس در لحظه آخر در مشهد و پایان روند گل نخوردن استقلال در تهران.

- مرور یکی از جذاب‌ترین دربی‌های اصفهان با هفت گل، دو اخراجی و سه پنالتی.

- پایان دوران پُر ماجرای طارمی در پرسپولیس؛ مهاجم ملی‌پوش هم به قطر رفت.


 


* سیاه جامگان 0 پرسپولیس 1


نکات بازی



سومین پاس گل وحید امیری به علی علیپور.

پرسپولیس 13 بازی بدون شکست.

پرسپولیس بهترین تیم بازی‌های خانگی.

شصتمین کلین‌شیت بیرانوند در تاریخ لیگ برتر.

سیاه جامگان بدترین تیم بازی‌های خانگی


 

کنفرانس مربیان


برانکو ایوانکوویچ: در تمام طول بازی و تا ثانیه‌های آخر به دنبال برد بودیم و تلاش کردیم به سه امتیاز برسیم؛ باید همه موقعیت‌هایی که از دست دادیم را جبران می‌کردیم که این فرصت در آخرین لحظات گیرمان آمد.



رضا عنایتی: طبیعت فوتبال همین است؛ وقتی اشتباه ساده انجام دادیم این اتفاق افتاد؛ ما چیزی ‌را از دست ندادیم و بازی جوانمردانه‌ای کردیم؛ تعجب من از این همه هواداران پرسپولیس بود چون میزبان ما بودیم؛ تعجبم این است که چرا پشت نیمکت ما هم به تماشاگران پرسپولیس اختصاص داده شده بود؛ ان‌شاالله از این به بعد بازی‌های پرسپولیس و استقلال که میزبان هستیم را در شهرستان یا تهران برگزار می‌کنیم تا خیال مسوولانی که می خواهند سوء استفاده کنند، راحت شود.


 


* آیتمی به حضور و مطرح شدن مهدی طارمی در پرسپولیس، اتفاقات و حواش زیادی که برای او در این تیم رقم خورد و جدایی‌اش از جمع سرخ پوشان و پیوستنش به الغرافه قطر اختصاص پیدا کرده بود.


 


* سپاهان 1 ذوب‌آهن 2


نکات بازی



نخستین گلی که سپاهان در این فصل از روی نقطه پنالتی زد.

نخستین پیروزی قلعه‌نویی برابر کرانچار بعد از پنج سال.

نخستین شکست کرانچار برابر ذوب‌آهن در لیگ برتر.


 

کنفرانس مربیان


زلاتکو کرانچار: ما خوب کار می‌کنیم ولی نتیجه نمی‌گیریم؛ تیم ما در حال ساخته شدن است و به سمتی می‌رود که ثبات در نتایج پیدا خواهد کرد.

امیر قلعه‌نویی: وقتی نتیجه یک بر صفر به نفع ما بود باید سه گل می‌خوردیم که نظم دفاعی و خوش‌شانسی ما و همچنین بی‌دقتی مهاجمان سپاهان موجب شد گلی دریافت نکنیم؛ البته در نیمه اول می‌توانستیم به گل دوم برسیم؛ به هر حال باید تبریک بگوییم که 6 امتیاز در اصفهان ماند.


 


ترین‌های هفته نوزدهم لیگ برتر


حرکات تکنیکی: علی دشتی، محمدمهدی عسگری، داریوش شجاعیان، اسماعیل فرهادی، وریا غفوری، یونس دلفی، دانیال اسماعیلی‌فر، ارفنگ دافه، حسین ساکی، صادق محرمی، مهدی ترابی، جوجی ولسیانی، محمد دانشگر، کنت انگ‌ووک، علی قلی‌زاده، وحید امیری و رضا شربتی.

تیرک دروازه: ساسان انصاری(مقابل ذوب‌آهن).

کار تیمی: ذوب‌آهن(برابر سپاهان).

موقعیت از دست رفته: علی قربانی(مقابل سایپا).

پاس گل: وحید امیری(برابر سیاه‌جامگان).

مهار: محسن فروزان(مقابل صنعت نفت).

گل: پیمان بابایی(برابر فولاد).


 


نوستالژی


دربی پنجاه و یکم اصفهان در روز بیست و چهارم دی‌ماه 91 که در دیداری جذاب با پیروزی 4 بر 3 سپاهان همراه شد، سوژه این هفته بخش نوستالژی نود بود که در جریان آن گفت‌وگوهایی با مهدی رجب‌زاده، علی احمدی، احمد جشمیدیان، سینا عشوری و پیام صادقیان انجام گرفته بود؛ مسابقه‌ای که با اخراج حسن جعفری از سپاهان و کاسپاروف از ذوب‌آهن و داشتن سه پنالتی با قضاوت محسن قهرمانی به یادماندنی شد.


http://www.varzesh3.com/

*

*

*

*

*


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.