اخبار ورزشی

جدیدترین اخبار ورزشی فوتبال را اینجاد دنبال کنید

اخبار ورزشی

جدیدترین اخبار ورزشی فوتبال را اینجاد دنبال کنید

دمبله: تعریف مسی باعث افتخار من است


عثمان دمبله، ستاره جوان بارسلونا معتقد است شرایط فیزیکی بهتری نسبت به ابتدای روزهای انتقال به بارسلونا دارد.


به گزارش "ورزش سه"، عثمان دمبله در سال های اخیر بازی های زیادی را به علت مصدومیت از دست داده و سبک زندگی وی نیز بارها مورد انتقاد قرار گرفته است. اما حالا ستاره جوان فرانسوی مدعی شد با توجه به کیفیت بالای خط حمله بارسلونا، وی برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی باید تلاش بیشتری از خود نشان دهد.

  ادامه مطلب ...

فوری/ فدراسیون در جنگ با خانواده ویلموتس!


مارک ویلموتس سرمربی تیم ملی فوتبال ایران، با انتشار دو توئیت متوالی فدراسیون فوتبال ایران، کارفرمای خود را به برخورد قضایی تهدید کرد.


 به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که آینده کاری ویلموتس در ایران کاملا مبهم به نظر می‌رسد، با این دو توئیت به نظر این مربی بلژیکی درباره اتمام همکاری‌اش با فدراسیون به طور غیرمستقیم اظهارنظر کرده است.

 
ادامه مطلب ...

خبر بد به مورینیو؛ قرار نیست نتیجه بگیری!



شاید بر خلاف تصور هواداران، سرمربی ها تاثیر کمتری نسبت به آنچه به نظر می رسد در نتیجه گیری دارند.



به گزارش "ورزش سه"، برای طرفداران تاتنهام هفته گذشته یک رویای عجیب بود. صبح روز 19 نوامبر، سرمربی این تیم همچنان مائوریسیو پوچتینو بود. سرمربی آرژانتینی همیشه مورد تحسین هواداران اسپرز قرار گرفته بود، زیرا تیم تحت رهبری وی تیمی متشکل از جوانان ارزان قیمت بود که به تیمی جهانی تبدیل شده و حتی به فینال لیگ قهرمانان اروپا رسیده بود و رئال مادرید هم همیشه سعی داشت پوچتینو را استخدام کند. اگرچه تاتنهام این فصل شروع ضعیفی داشت و به رده چهاردهم سقوط کرد، اما بیشتر هواداران انتظار داشتند که پوچتینو اوضاع را تغییر دهد.


 

  ادامه مطلب ...