اخبار ورزشی

جدیدترین اخبار ورزشی فوتبال را اینجاد دنبال کنید

اخبار ورزشی

جدیدترین اخبار ورزشی فوتبال را اینجاد دنبال کنید

ماجراهای باورنکردنی گلر گمنام پرسپولیس!

به گزارش "ورزش سه"، دروازه‌بان اسبق پرسپولیس در دربی معروف زمستان 90 که با هت‌تریک ایمون زاید همراه بود، در دروازه پرسپولیس حضور داشت در گفت‌وگویی مفصل با خبرنگار ما از سختی هایی که در پرسپولیس تجربه کرده پرده برداشت و از حواشی که در آن دوره برای او ایجاد شد انتقاد کرد.
  
او دلیل اصلی حضور ناموفقش در جمع سرخ پوشان را عدم اعتماد کافی دانست و گفت تنها تصمیم عجولانه و اشتباهش جدایی از پرسپولیس بوده است. هوشیار همچنین ضمن حمایت از یحیی گل‌محمدی و حامد لک، استفاده از احمد گوهری در دروازه پرسپولیس را در این مقطع اشتباه دانست.

این گفت‌گو را در ادامه می‌خوانیم:


* در حال حاضر به چه فعالیتی مشغول هستی؟
من ابتدای فصل به عنوان مربی در تیم پیام حضور داشتم اما‌ نیم فصل کادرفنی این تیم تغییر کرد و با وجود اینکه قرار بود با هم همکاری کنیم، من حس کردم سطح فنی آنها با من تناسب ندارد. من علاقه دارم که با یک مربی سطح بالا کار کنم که بتوانم از او کار یاد بگیرم. کادرفنی قبلی عالی بودند و آقای بابایی که خودشان هم مدرس AFC هستند در این تیم حضور داشتند اما کادر تغییر کرد و آنها هم چیزی نداشتند که به من یاد بدهند؛ به همین دلیل از هفته دهم جدا شدم و الان بیزنس خودم را دارم و اگر پیش بیاید برای گلرهای جوان تمرین می‌گذاریم. شخصا زیاد دنبال حرفه مربیگری نیستم و دوست دارم مدارک را بگیرم و آپدیت باشم و علاقه دارم بتوانم در خارج از کشور مربیگری کنم.
https://www.varzesh3.com/
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.