اخبار ورزشی

جدیدترین اخبار ورزشی فوتبال را اینجاد دنبال کنید

اخبار ورزشی

جدیدترین اخبار ورزشی فوتبال را اینجاد دنبال کنید

گزارش ویژه: افت بدموقع جوان‌های استقلال

استقلال با شکست برابر تراکتورسازی در هفته بیست و هشتم لیگ برتر رتبه دوم جدول رده بندی را از دست داد اما آنچه بیشتر  از هرچیزی در این تیم به چشم می آید، افت بازیکنان جوان این تیم  بعد از شروع سال 96 است که کاملا در بازی های اخیر آبی ها مشهود است.

به گزارش "ورزش سه"، بازیکنان جوان استقلال بعد از ناامید شدن منصوریان از درخشش ستاره هایی مثل بختیار رحمانی، یعقوب کریمی و آرش افشین و چند بازیکن دیگر رفته رفته به ترکیب استقلال اضافه شدند و در نیم فصل دوم شرایط  این تیم را کاملا متحول کردند اما حالا با رسیدن به هفته های پایانی لیگ به نظر می رسد بیشتر آنها با افتی فاحش روبرو شده اند و نمی توانند نمایش درخشان خود را در ترکیب استقلال در سال 95 را در سال جدید هم ادامه بدهند  افت بازیکنان جوان استقلال می تواند دو دلیل عمده داشته باشد، یکی خستگی بدنی ناشی از بازی های پرفشار  و هم مشکلاتی که از نظر روحی می تواند برای بازیکنان جوان وجود داشته باشد چرا که آنها در این سن و سال با فشار زیادی روبرو هستند و ممکن است پختگی کامل برای تحمل این شرایط را نداشته باشند.

 

  ادامه مطلب ...

خداحافظی هادی عقیلی از فوتبال

مدافع سابق تیم ملی پس از یک فصل دوری از فوتبال، امروز به طور رسمی از دنیای فوتبال خداحافظی کرد، او با نگارش نامه ای، وداع خود را به طور رسمی اعلام کرد.

 

به گزارش "ورزش سه"، هادی عقیلی، مدافع سابق تیم ملی و تیم های پرسپولیس، سایپا و سپاهان که آخرین بار در لیگ پانزدهم برای سپاهانی ها به میدان رفته بود امروز به طور رسمی از دنیای فوتبال خداحافطی کرد. عقیلی که به دلیل اختلاف با مسئولان تیم سپاهان در لیگ فعلی به میدان نرفت سال هاست با این تیم در میادین حضور یافت و در حالی که با پیشنهادات متفاوتی روبرو بود در نهایت ترجیح داد آخرین پیراهنی که در زمین چمن به تن کرد همان پیراهن طلایی سپاهانی باشد.

 

عقیلی امروز با دل نامه ای که به نگارش درآورد ضمن وداع با هواداران فوتبال، خداحافظی رسمی خود را به اطلاع رساند. او در این باره می نویسد:

آغاز همیشه با لبخند و پایان همیشه با ناراحتی همراهه .همیشه آغاز و دل بستن و شروع آسون و رفتن و خداحافظی و  دل بریدن مثل یک مرگ زودهنگام سخت بوده و این چیز تازه ای نیست.. زودتر یا دیرتر روزی میرسه که خداحافظی رو تبدیل به تصمیم کنیم و وارد مرحله ی جدیدی از زندگی بشیم.

   ادامه مطلب ...

رسمى؛ انصارى بازى با الهلال را از دست داد

به گزارش "ورزش سه"، مصائب برانکو و پرسپولیسى ها در جدال برابر الهلال دوچندان شد. در حالى که این تیم براى جدال حساس خود مقابل نماینده عربستان با غیبت سیدجلال حسینى از نظر دفاعى شرایط سختى را متصور بود، مصدومیت محمد انصارى و عدم حضور دومین عنصر قلب دفاعى مشکلات این تیم را دو برابر کرد، خصوصا اینکه آنها روى نیمکت بازیکنى براى جانشینى او در این پست ندارند.


محمد انصارى در اواخر دیدار برابر پدیده مشهد دچار مصدومیت شد و از سوى برانکو تعویض شد. در حالى که به نظر مى رسید این بازیکن مشکلى براى همراهى سرخپوشان نداشته باشد و موفق شود زیر نظر کادرپزشکى و با تمرینات اختصاصى خود را به این جدال حساس برساند، او نتوانست تست هاى مربوط به بازگشت به تمرینات اصلى را موفق پشت سر بگذارد تا در فاصله کمتر از ٧٢ ساعت به این جدال حضورش برابر الهلال منتفى شود.

  ادامه مطلب ...