اخبار ورزشی

جدیدترین اخبار ورزشی فوتبال را اینجاد دنبال کنید

اخبار ورزشی

جدیدترین اخبار ورزشی فوتبال را اینجاد دنبال کنید

حمله دستیار کی‌روش به دوربین "ورزش سه"


دستیار اول سرمربی تیم ملی با حرکتی عجیب اجازه نداد مربی دروازه‌بانان ایران پاسخ خبرنگار "ورزش سه" را بدهد و به او حمله‌ور شد.


به گزارش "ورزش سه"، دیدار تدارکاتی تیم‌های ملی ایران و ترینیداد و توباگو در حالی با پیروزی یک بر صفر شاگردان کارلوس کی‌روش به پایان رسید که برخلاف سرد بودن بازی و هوای مسابقه که به جز درگیری‌های میانه زمین هیچ اتفاق خاصی به همراه نداشت، در پایان با جنجال عجیبی همراه شد.


  ادامه مطلب ...

تیم ملی را به تبریز، اهواز ، اصفهان و... ببرید


مشخص بود که با توجه به اتفاقات اخیر پیرامون تیم ملی از بازی این تیم مقابل حریف کم نام و نشانش استقبالی در ورزشگاه آزادی به عمل نخواهد آمد.


به گزارش "ورزش سه"، اگر بخواهیم آخرین بازی تیم ملی خارج از پایتخت را به خاطر بیاوریم مسلما کار آسانی نداریم و نیاز به حافظه ای قوی است تا دیدار تیم ملی آخرین مرتبه ای که خارج از تهران بازی کرد را به یاد بیاورد.

  ادامه مطلب ...

شنبه سرنوشت ساز در انتظار فوتبال ایران

ظهر فردا هیئت رییسه فدراسیون فوتبال جلسه‌ای فوق‌العاده تشکیل می‌دهند و در خصوص قانون بازنشستگی تصمیمات مهمی را اتخاذ می‌کنند.


 


به گزارش “ورزش سه”، سرنوشت‌ساز ترین شنبه چند سال اخیر در انتظار فدراسیون فوتبال است. روزی که هیئت رییسه فدراسیون فوتبال جلسه‌ای فوق‌العاده تشکیل می‌دهند و در خصوص اجرای قانون منع به کارگیری بازنشستگان تصمیم گیری خواهند کرد.

  ادامه مطلب ...