اخبار ورزشی

جدیدترین اخبار ورزشی فوتبال را اینجاد دنبال کنید

اخبار ورزشی

جدیدترین اخبار ورزشی فوتبال را اینجاد دنبال کنید

مشکل گریزمان؟ بازی کردن کنار مسی دشوار است


مهو کودرو، سرمربی سابق آنتوان گریزمان در سوسیداد در مورد شرایط این بازیکن صحبت کرد.


 


به گزارش "ورزش سه"، با گذشت حدود شش ماه از انتقال آنتوان گریزمان به بارسلونا، عملکرد او خیلی مورد توجه هواداران این تیم قرار نگرفته و ستاره فرانسوی قادر به تکرار روزهای درخشان گذشته در اتلتیکومادرید نبوده است. مهو کودرو مدعی شد بازی کردن کنار لیونل مسی دشوار است، زیرا در این شرایط همه اتفاقات حول محور این ستاره آرژانتینی رقم می خورد.


 


  ادامه مطلب ...

استوکس پرونده جنجالی را از تراکتور بُرد!


فیفا رای خود در پرونده تراکتور و آنتونی استوکس را صادر و باشگاه تبریزی را با جریمه سنگینی مواجه کرد.


به گزارش "ورزش سه"، آنتونی استوکس، مهاجم ایرلندی که در هفته‌های گذشته به دلیل غیبت در تمرینات پرسپولیس خبرساز شده بود، در استوری اینستاگرام‌اش تصویری از برگه‌ای ممهور به مهر فیفا را قرار داد و ادعا کرد که در پرونده حقوقی خود با باشگاه تراکتور تبریز برنده شده و این تیم تبریزی باید ۴۰۰ هزار دلار به اضافه مبلغ دیرکرد قرارداد را به وی پرداخت کند.


   ادامه مطلب ...

جواب هشداردهنده فیفا به فدراسیون فوتبال!


نه! فیفا از موضع خود کوتاه نیامد؛ فدراسیون جهانی فوتبال خواستار تغییرات سریع در اساسنامه فدراسیون فوتبال ایران است.


به گزارش "ورزش سه"، پس از پاسخ فدراسیون فوتبال به اولین نامه فدراسیون جهانی مبنی بر دریافت یک زمان استراحت تا برگزاری انتخابات و سپس اعمال تغییرات بر اساسنامه، این درخواست با پاسخ منفی فیفا مواجهه شده و با توجه به این موضوع انتخابات فدراسیون فوتبال ایران در تاریخ مقرر برگزار نخواهد شد مگر آنکه فدراسیون فوتبال در اقدامی جادویی ناگهان در کمتر از ده روز تغییرات اساسنامه را اعمال و آن‌را به تصویب مجمع برساند.

  ادامه مطلب ...