اخبار ورزشی

جدیدترین اخبار ورزشی فوتبال را اینجاد دنبال کنید

اخبار ورزشی

جدیدترین اخبار ورزشی فوتبال را اینجاد دنبال کنید

واکنش سانیول به شایعه حضور در تیم ملی ایران


ویلی سانیول، بازیکن و کمک‌مربی سابق بایرن‌مونیخ، شایعه مذاکره‌اش با فدراسیون فوتبال ایران برای قبول سرمربیگری تیم ملی را رد کرد.


به گزارش "ورزش سه"، لامین درامی (lamin drame) مدیر برنامه‌های سانیول در پیامی به نقل از این ستاره سابق تیم ملی فرانسه، نوشته است: «من به‌صورت جدی هرگونه تماس با فدراسیون فوتبال ایران را تکذیب می‌کنم. این شایعات بی‌اساس بعد از مصاحبه خوب من با یک برنامه تلویزیونی، توسط منبعی در آلمان و یک رسانه فرانسوی مطرح شده است.»


  ادامه مطلب ...

مهمترین تصمیم مدیرعامل استقلال در سکوت

باشگاه استقلال تصمیم گرفته است تیم امید خود را در بازی های فصل آینده لیگ برتر امیدهای کشور شرکت دهد.


به گزارش "ورزش سه"، این یک اتفاق خوب است. بی تعارف سال های سال است که تیم های تهرانی برای کاهش هزینه تیم های امید خود را در بازی های کشوری شرکت نمی دهند و این موجب شده سطح کیفی لیگ برتر امیدهای کشور کاهش پیدا کند. بدون شک حضور امیدهای استقلال – پرسپولیس – پیکان – سایپا و در لیگ برتر امیدهای کشور می تواند سطح کیفی بازی ها را بالا ببرد.

  ادامه مطلب ...

میلان مشتری سردار آزمون شد

یکی از رسانه‌های ایتالیایی خبر داد باشگاه آ.ث. میلان نیز همانند ناپولی خواهان به خدمت گرفتن مهاجم ایرانی زنیت سنت‌پترزبورگ است.


به گزارش "ورزش سه"، با گذشت هفته‌ها از خبر اعلام شدن علاقه‌ی باشگاه ناپولی برای جذب سردار آزمون، اکنون سایت کالچو مرکاتو در مطلبی با تیتر «میلان علاقه‌مند به آزمون، اما ناپولی همچنان برای این خرید جلوتر است»، عنوان کرده باشگاه میلان نیز این ستاره ایرانی را می‌خواهد و او را در فهرست خرید تابستانی خود قرار داده است.

  ادامه مطلب ...