اخبار ورزشی

جدیدترین اخبار ورزشی فوتبال را اینجاد دنبال کنید

اخبار ورزشی

جدیدترین اخبار ورزشی فوتبال را اینجاد دنبال کنید

روانشناسی رنگ ها در کارت ویزیت

استفاده از روانشناسی رنگ میتواند به بهبود هرچه بهتر طراحی کارت ویزیت شما کمک ویژه ای داشته باشد ، وقتی کارت ویزیت خود را برای اولین به مشتریان بالقوه ارائه می دهید . استفاده از رنگ در کارت های کسب و کار و تجاری یکی از عناصر مهم برای انتقال مفهوم به حساب می آید و شما می توانید با اعمال رنگ های خاص پیامی پنهان اما الهام بخش را به مشتریان انتقال دهید . در هنگام انتخاب رنگ در طراحی کارت ویزیت بهتر است درک درستی از شناخت رنگ ها و درک معانی آنها داشته باشید .

روانشناسی رنگ ها در کارت ویزیت

روانشناسی رنگ ها در کارت ویزیت

  

گاها پیش میاد در طرح کارت ویزیت طراح از رنگ دلخواه برای طراحی استفاده می کند که حتی به صورت مستقیم دارای تضاد با لوگو و نام تجاری دارد که این موضوع بدون چک کردن و اهمیت دادن به رنگ برند ، باعث بی مفهومی رنگ در کارت می شود و این امر باعث کاهش میزان تاثیر پذیری در مخاطب می شود .

روانشناسی رنگ ها در کارت ویزیت (رنگ سفید)

رنگ سفید را میتوانید به عنوان رنگ استاندارد و بدون ریسک بنامیم ، رنگی که امن و محافظه کارانه برای اکثر کسب و کار ها بحساب می آید در طراحی به عنوان رنگ پایه در بیشتر مواقع از رنگ سفید استفاده می شود که تنها در موارد خاص مانند هم خوانی با لوگو یا آرم تجاری و … دیگر نمیتوان آن را گزینه خلاقانه بدانیم و کارت ویزیت هایی که با رنگ زمینه سفید طراحی و چاپ می شوند محوریت تمرکز بر روی تصاویر و متن ها می باشد .

همچنین شما می توانید با استفاده از رنگ های مختلف در طراحی کارت ویزیت معانی متفاوتی را به مشتریان القاء کنید مثل رنگ قرمز روشن، آبی، سبز، نارنجی، زرد، فیروزه ای، صورتی، قرمز و یا بنفش و … که هر کدام در جای خود میتواند تاثیر و مفهوم را نشان دهد .

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.