اخبار ورزشی

جدیدترین اخبار ورزشی فوتبال را اینجاد دنبال کنید

اخبار ورزشی

جدیدترین اخبار ورزشی فوتبال را اینجاد دنبال کنید

از سیر تا پیازِ کلینیک کاشت موی رونالدو


توانایی‌های کریستیانو رونالدو تنها به زمین فوتبال خلاصه نمی‌شود و این ابرستاره پرتغالی با افتتاح یک کلینیک کاشت مو نشان داده که در دنیای کسب و کار هم شم بالایی دارد.

  

به گزارش "ورزش سه"، کریستیانو رونالدو زمانی که مشغول زنده کردن امیدهای یوونتوس در لیگ قهرمانان اروپا با هت‌تریک استثنایی مقابل اتلتیکو ماردید نیست یا به شکستن رکوردهای پیاپی دنیای فوتبال اشتغال ندارد، وقت خود را به اداره کلینیک کاشت مویی که متعلق به او است اختصاص می‌دهد.


 


در ماه مارس 2019 اعلام شد که ابرستاره پرتغالی، کلینیک کاشت موی خود را در اسپانیا افتتاح کرده و هدف اصلی‌اش را کمک به مردم برای افزایش اعتماد به نفس‌شان اعلام کرده است. گل دات کام به بررسی این کلینیک کاشت مو و جزئیات آن پرداخته است.


 




 


اهالی فوتبال می‌دانند که رونالدو از آن دسته فوتبالیست‌ها است که به ظاهر و فیزیک بدنی خود اهمیت زیادی می‌دهد. او گفته هدفش از راه‌اندازی این کلینیک این بوده که به افراد مبتلا به آلوپسی یا طاسی کمک کند. وضعیتی که در آن، نقاطی از بدن که معمولا محل رویش مو است با ریزش مو مواجه می‌شود و به خصوص زمانی که این اتفاق در ناحیه سر بیفتد از آن به عنوان طاسی زودرس یاد می‌شود.


 


رونالدو اعلام کرده که علاوه بر کمک به مردانی که از طاسی زودرس در عذاب هستند و به همین علت اعتماد به نفس‌شان را از دست داده‌اند با راه‌اندازی این کلینیک قصد داشته به نوبه‌ خود به اقتصاد اسپانیا و مردم این کشور کمک کند.


 


گروه اینسپاریا مالک رسمی کلینیک رونالدو است که البته 50 درصد سهامش در اختیار شخص کریستیانو قرار دارد. اینسپاریا در پرتغال 10 کلینیک دارد و تا کنون چیزی در حدود 35هزار عمل کاشت مو انجام داده است. هر عمل کاشت مو حدوداً شش ساعت به طول انجامیده و چیزی بین 4هزار تا 7هزار یورو هزینه دارد.


varzesh3.com

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.