اخبار ورزشی

جدیدترین اخبار ورزشی فوتبال را اینجاد دنبال کنید

اخبار ورزشی

جدیدترین اخبار ورزشی فوتبال را اینجاد دنبال کنید

پیش بازی پرسپولیس- تراکتور: آغاز یحیی با انتقام‌گیری دو جانبه

پیش بازی پرسپولیس- تراکتور: آغاز یحیی با انتقام‌گیری دو جانبه


پرسپولیس- تراکتور

یکشنبه 6 بهمن 1398

ورزشگاه آزادی ساعت 15:15

تیم داوری: داور: محمدرضا اکبریان کمک ها: آرمان اسعدی – سعید قاسمی کمک داوران اضافی: علی بای – مرتضی منصوریان داور چهارم: بابک عباسقلی زاده ناظر: علیرضا کهوری

  

به گزارش وب سایت نود، پرسپولیس صدرنشین لیگ در یک بازی حساس به دیدار تراکتور تیم رده سوم جدول می‌رود. هر دو تیم نسبت به ابتدای فصل در کادر فنی خود دچار تغییر شده‌اند. یحیی گل محمدی پس از 7 فصل به پرسپولیس بازگشته و در اولین تجربه خود به مصاف تیم سابقش می‌رود. این مربی در لیگ هفدهم سرمربی تراکتور بود و 5 بازیکن فعلی این تیم در تیمهای مختلف قبلاً شاگرد گل محمدی بوده‌اند.

ساکت الهامی سرمربی تراکتور فصل گذشته در شهرخودرو دستیار گل محمدی بوده، این مربی در اواخر نیم فصل به طور موقت هدایت سرخپوشان تبریز را بر عهده گرفت و پس از 3 پیروزی پیاپی به صورت رسمی سرمربی نماینده تبریز شد. یکی از این 3 پیروزی مقابل شهرخودرو با هدایت یحیی گل محمدی بود تا یحیی با شکست نیمکت شهرخودرو را ترک کند. این بازی هم برای یحیی جنبه انتقام‌گیری از باخت در آخرین بازی رسمی خود را دارد و هم برای پرسپولیس که در دور رفت اولین شکست فصل را مقابل تراکتور متحمل شد. 

گل‌محمدی آمار بسیار ضعیفی مقابل تراکتور دارد و در 12 مصاف با این تیم تنها صاحب یک پیروزی شده است. این مربی با 7 باخت مقابل تراکتور از هیچ تیمی به این اندازه شکست نخورده است. تراکتور هم آمار خوبی مقابل پرسپولیس دارد و با 9 پیروزی مقابل سرخپوشان تهرانی هیچ تیمی را در لیگ برتر بیش ازاین مغلوب نکرده‌اند. تراکتورسازی تنها تیمی است که در لیگ برتر پرسپولیس را 5 بازی متوالی شکست داده است.

هر 2 تیم در رویایی‌ترین فرم ممکن به تعطیلات رفتند و برای حضور پررنگ در کورس قهرمانی به دنبال ادامه این روند هستند. پرسپولیس در هر 5 بازی قبلی خود به پیروزی رسیده بود و 3 بازی است که گل نخورده است. تراکتور هم با 4 برد پیاپی پا به این دیدار حساس می‌گذارد.

 

https://90tv.ir/news

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.