اخبار ورزشی

جدیدترین اخبار ورزشی فوتبال را اینجاد دنبال کنید

اخبار ورزشی

جدیدترین اخبار ورزشی فوتبال را اینجاد دنبال کنید

مشکل گریزمان؟ بازی کردن کنار مسی دشوار است


مهو کودرو، سرمربی سابق آنتوان گریزمان در سوسیداد در مورد شرایط این بازیکن صحبت کرد.


 


به گزارش "ورزش سه"، با گذشت حدود شش ماه از انتقال آنتوان گریزمان به بارسلونا، عملکرد او خیلی مورد توجه هواداران این تیم قرار نگرفته و ستاره فرانسوی قادر به تکرار روزهای درخشان گذشته در اتلتیکومادرید نبوده است. مهو کودرو مدعی شد بازی کردن کنار لیونل مسی دشوار است، زیرا در این شرایط همه اتفاقات حول محور این ستاره آرژانتینی رقم می خورد.


 


  


 


مهو کودرو گفت: "تصورم این بود که گریزمان بتواند بهتر در برسلونا بازی کند و فکر می کنم او در اتلتیکومارید بهتر قادر به نقش آفرینی بود. بازی کردن در بارسلونا همیشه پیچیده بوده، سبک بازی آنها متفاوت است و تصور می کنم گریزمان هنوز در آن مرحله سازگار شدن با شرایط است. همین حالا نیز عملکرد گریزمان ضعیف نیست، اما با شناختی که از او دارم می دانم که می تواند نمایش بهتری ارائه دهد.


 


گریزمان در سوسیداد و اتلتیکومادرید آزادی عمل زیادی در میدان داشت و در بارسلونا نیز نیاز به همین شرایط دارد. من شرایط را از بیرون می بینم و در این شرایط نظر دادن بسیار آسان است، اما وقتی لیونل مسی را در کنار خود دارید، همه چیز حول محور او می چرخد و شما باید با این شرایط سازگار شوید. من تصور می کنم که او آزادی عمل دارد، اما وقتی مسی کنار شما باشد، به خودی خود او همه چیز را رقم می زند."

https://www.varzesh3.com/

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.