اخبار ورزشی

جدیدترین اخبار ورزشی فوتبال را اینجاد دنبال کنید

اخبار ورزشی

جدیدترین اخبار ورزشی فوتبال را اینجاد دنبال کنید

ناامید و مستاصل؛ مسی در آستانه یک تصمیم بزرگ


سکوت این روزهای لیونل مسی اضطراب و نگرانی را در بارسلونا و هوادارانش افزایش داده است. او به رونالد کومان و پروژه نامعلومش اعتماد می کند یا ....؟


به گزارش "ورزش سه"، لیونل مسی در بارسا می ماند یا پس از 20 سال از جمع آبی اناری ها جدا می شود؟ این بزرگترین سوال این روزهای فوتبال دوستان و به خصوص هواداران بارسلونا ست که دوران سختی را پس از شکست 8-2 از بایرن پشت سر می گذارند.


   


 




 


 


تبلیغات


خرید انواع تفنگ‌های پلاستیکی دیجیکالا (مخصوص امروز)

خرید انواع تفنگ‌های پلاستیکی دیجیکالا (مخصوص امروز)



لیونل مسی جمعه گذشته تاریک ترین شب فوتبالی خود با پیراهن بارسا را تجربه کرد. اگر تاریک ترین شب فوتبالش را فینال جام جهانی 2014 و شکست از آلمان بدانیم، قطعا باخت سنگین به بایرن، دومین شکست تلخ تمام دوران فوتبال مسی محسوب می شود که هرگز نیز فراموش نخواهد شد.


 


مسی از مدت ها پیش گفته بود که بارسلونا تیمی در حد و اندازه های قهرمانی چمپیونزلیگ نیست. بارسا به کمک خلاقیت های او توانست از سد ناپولی در یک هشتم نهایی گذر کند اما بایرن حریفی کاملا متفاوت بود و به دنیا نشان داد که پیش بینی های مسی تا چه اندازه درست بوده است.


 


 




 


 


فوق ستاره آرژانتینی از مدت ها پیش به کانون شایعه و گمانه زنی تبدیل شده و تقریبا پس از هر ناکامی بارسا بحث جدایی او نیز مطرح می شود. در آخرین تمدید قرارداد او، بندی گنجانده شده است که بر اساس آن می تواند با اختیار خودش از بارسا جدا شود. مسی امسال از این بند استفاده نکرد و در بارسا ماند؛ در حالی که قراردادش سال بعد به اتمام می رسد. او در حال حاضر تمایلی هم برای تمدید ندارد و این روزها در انتظار تحولات باشگاه نشسته است.


در مورد آینده لیونل مسی حرف و حدیث بسیار است و از سه باشگاه به عنوان مقصد احتمالی بعدی او در صورت جدایی از بارسا نام برده می شود: منچسترسیتی، اینترمیلان و پی اس جی.


در این بین گفته می شود که بیش از همه منچسترسیتی با هدایت پپ گواردیولا و مالکان اماراتی اش و نیز اینتر با مالکان چینی اش برای شکار لیونل مسی شانس دارند.


 


پس از انتخاب رونالد کومان به عنوان سرمربی جدید بارسا اولین ماموریت او راضی کردن لیونل مسی و متقاعد کردن او به ایده هایش خواهد بود. مرد هلندی باید به مسی ثابت کند که پروژه او یک پروژه برنده است و در نهایت مسی باید انتخاب کند که با کومان یک فصل دیگر به بارسا فرصت بدهد یا یک پروژه برنده امتحان پس داده را انتخاب کند.


https://www.varzesh3.com/

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.