اخبار ورزشی

جدیدترین اخبار ورزشی فوتبال را اینجاد دنبال کنید

اخبار ورزشی

جدیدترین اخبار ورزشی فوتبال را اینجاد دنبال کنید

تقابل مسی و رونالدو این بار در لیگ جزیره؟

گفته می شود منچستریونایتد می خواهد کریستیانو رونالدو را از یوونتوس به خدمت بگیرد.


به گزارش "ورزش سه"، صحبت ها پیرامون آینده کریستیانو رونالدو خیلی زودتر از آنچه که تصور می شد، آغاز شده است و اکنون از تیم های پاری سن ژرمن و منچستر یونایتد به عنوان مقاصد احتمالی این فوق ستاره پرتغالی نام برده می شود.


  

بر اساس گزارش های مطبوعات انگلیسی، منچستر یونایتد در تلاش است کریستیانو رونالدو را متقاعد کند تا برای فصل آینده در این باشگاه بازی کند. آینده رونالدو در تورین نامشخص است چرا که یوونتوس علاقه زیادی به فروش سوپراستار خود به علت بحران های مالی ناشی از شیوع ویروس کرونا دارد.



پرافتخارترین باشگاه ایتالیایی می خواهد با خلاص شدن از شر این بازیکن 35 ساله ای که سالانه 28 میلیون پوند درآمد دارد، حساب های مالی خود را متعادل کند و کریستین مارتین روزنامه نگار انگلیسی معتقد است که یونایتد برای جذب رونالدو ابراز علاقه کرده است. 


 





وی در توئیتر خود نوشت: «آخرین خبر: منابع ما در شهرهای منچستر و پورتو تأیید می کنند که منچستر یونایتد، با ارائه پیشنهادی به کریستیانو رونالدو، او را برای بازگشت به جمع شیاطین سرخ در فصل آینده وسوسه کرده است و این ستاره پرتغالی این پیشنهاد را بررسی می کند. البته اگر یوونتوس به این انتقال مایل باشد، درباره آن مذاکره خواهد کرد.»

https://www.varzesh3.com/

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.