اخبار ورزشی

جدیدترین اخبار ورزشی فوتبال را اینجاد دنبال کنید

اخبار ورزشی

جدیدترین اخبار ورزشی فوتبال را اینجاد دنبال کنید

وریا غفوری؛ مورد مشترک کی‌روش و اسکوچیچ!

شوت مهارنشدنی وریا غفوری به دروازه مهدی رحمتی هنوز یکی از زیباترین گل های ادوار لیگ برتر است.


 


به گزارش ورزش سه، خیلی قبل تر از آن‌که وریا غفوری در فوتبال ایران تبدیل به یک اسم مهم و تاثیرگذار شود، او پس از بازی در تیم پاس تهران و انتخاب اشتباه شهرداری تبریز به نفت تهران آمده بود تا در این باشگاه تهرانی، به سطح اول فوتبال ایران برگردد.

  

 


او برای به چشم آمدن در تیمی که علیرضا بیرانوند، احمد آل نعمه، کمال کامیابی نیا، مرتضی پورعلی گنجی، وحید امیری و رضا نوروزی را در جمع خود داشت و توسط یحیی گل محمدی هدایت می‌شد، 13 هفته صبر کرد. زمانی که حمله نفتی ها از سمت چپ با پوشش مدافعان استقلال، توپی را در میانه میدان نصیب او کرد تا وی با کمی پیش روی از فاصله 40 متری دروازه سیدمهدی رحمتی را به زیبایی فرو بریزد. گلی که محمد سیانکی گزارشگر مسابقه، پیش بینی درستی روی آن داشت. او در لحظه شادی وریا می‌گفت که این گل در تاریخ ماندگار خواهد شد و چه بسا به تیتراژ برنامه های ورزشی راه پیدا کند.


 


زمان رقم خوردن این اتفاق در 28 مهر 1392 است؛ زمانی که کارلوس کی‌روش دوره اول کاری خود در ایران را پشت سر می‌گذاشت و در پی انتخاب نفراتی برای تیم ملی بود که اتفاقا در پست دفاع راست، هنوز صاحب مهره های کارآمدی که بعدها در تیم ملی فرمان را در دست گرفتند، نشده بود. در این فضا وریا غفوری این را در خود می‌دید که در تیم ملی بازی کند؛ بنابراین پس از گلی که وارد دروازه استقلال کرد، دست هایش را به حالت عینک روی چشم هایش گذاشت و به سمت نیمکت نفت دوید. او البته در آن زمان بازیکن مشهوری محسوب نمی‌شد و بنابراین تحلیل چندانی روی این حرکتش صورت نگرفت.

https://www.varzesh3.com/

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.